Vis full versjon : Til utredning med MANN?
Skal til utredning nå i påsken etter henvisning fra legen.:kryss:
Har mistet 4 ganger etter jeg fikk min datter for 2,5 år siden.
Ringte opp til GYNEKOLOGISK AVDELING og spurte om IKKE MIN MANN SKULLE UNDERSØKES? Men det var ikke nødvendig siden vi allerede hadde et barn sammen fra før. Syntes det var merkelig jeg.
Har dere andre med barn fra før opplevd det samme?:vetikke:
Hei
Vi er i rimelig lik situasjon. Jeg har også mistet i MA 4 ganger på 2.5 år. Har ei datter født i 2000.
Leit og høre om alle abortene dine.:trist2:
Jeg har vaert til utredning. Syneses det er rart at de ikke vil teste mannens :spermie: . Vi har gjort dette som en del av utredningen. Elleres har vi tatt en rekke blodprøver, deriblant kromosomtest av meg og mannen. Alle prøvene var normale, mannens :spermie: ok. Har tatt kromosomtest av embyro, denne er også normal.Gynekologen som utførte siste utskrapning mener jeg har en skillevegg i livmoren ( jeg synes det er litt rart at dette ikke har blitt oppdaget tidligere).
Hvis det befruktete egget fester seg i skilleveggen i stedenfor i livmorveggen vil det ikke få nok naering. Jeg skal til hysteroskopi, for og utrede dette. Håper de kan fjerne denne skilleveggen.
Lykke til med utredningen, jeg ville ha hørt videre om test av mannens :spermie: .:klemme:
Hei,
her er enda ei med samme problemet...Har en sønn på 3 1/2, og siden prøvinga starta for 1 1/2 år siden har jeg mistet mange ganger (nesten kommet ut av tellinga :sukk: ). Har også vært til utredning.
Som en del av utredninga ble også Liljemannens :spermie: undersøkt.
Jeg syns også du skal ta det opp en gang til. Syns det høres litt merkelig ut :hm: .
Lykke til på utredning da :kryss: .
:klemme:
Hei.
Takk for svarene deres:) Satt utrolig pris på det.
Synes nemlig at de bør finne ut av, el utelukke genfeil osv.. Er åpen for alle undersøkelser som kan finne ut av våre problemer med å få den etterlengtede nr. to. Skal til utredning i morgen, så da er det bare å krysse fingrende.:kryss:
Vi var til utredning for sekundær barnløshet og da ble mannen også undersøkt (sædprøve, hormonprøver), og det viste seg at det var mannens dårlige sædkvalitet som var problemet (jeg har aldri mistet, da). Nå ble vi imidlertid gravide likevel, liksom første gang, like før vi skulle søke prøverørsbehandling.
Petra
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.