Vis full versjon : Menstrasjon
Prøver å legge denne her.
Jeg fikk tante på besøk igår. Er greit nok det på en måte, satser på at det bestyr at kroppen holder på å finne en regelmessg syklus. Dette er da min 4 mens etter at jeg sluttet på pillen. Problemet er at jeg blør som bare f.... Har aldri blødd så mye før, er dette normalt???? Er litt engstelig. Brukt 4 bind allerede....:himle:
Sånn var det da jeg sluttet på pillen også......Ta det helt med ro! Bruk nattbind!!!
Tøyseklumpen
18-03-2005, 14:58
Her også, blør veldig mye enda jeg..... Ble litt skremt i begynnelsen, men kroppen skal vell renses før den setter skikkelig igang eller noe slikt? Klem:)
Jeg blødde også relativt mye etter å ha sluttet på p-pillene. Nå gjorde p-pillene at jeg blødde veldig lite da, så det kan være at det bare er jeg som ikke helt husker hvordan det var før jeg begynte på dem.
Men det er sikkert ikke noe farlig! Bare irriterende... :mumle:
Kolergol
19-03-2005, 23:38
Man blør gjerne mer uten p-piller enn med. Men hvis man synes det er vel mye kan man jo snakke med legen og få en sjekk. Jeg blødde mye og fikk etter hvert ganske store smerter under mensen. Sjekket det ikke før jeg etter en mens fikk stort mengder illeluktende utflod. Viste seg att jeg hadde en polypp som hadde vokst seg ganske stor. Livmoren prøvde å kvitte seg med den derav smertene og blødningene. Hadde før jeg fikk den fjernet blødninger på en uke nå er det på to tre dager.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.