PDA

Vis full versjon : Venter og venter...

lykkelit
05-08-2003, 20:49
...på at tanta skal dukke opp! Er nå på dag 45 eller 46, og begynner å bli rimelig lei av å vente på at den skal komme så vi får sette igang prøvinga igjen! Har ikke testet meg siden forrige søndag, men da var alt tydelig negativt... Har heller ikke noen symptomer, så tror ikke at jeg er gravid og at det er det som er grunnen til at tanta ikke vil komme på besøk... Men blir liksom litt frustrert av denne ventinga. Må bare dele det med noen liksom, så da satser jeg på at dere jenter er greie å "avreagere" litt på:) Men har det ikke skjedd noe til helga, så skal jeg teste meg. Viser den testen negativt, så tror jeg at jeg bestiller time hos legen, for dette har jeg ikke tolmodighet til!!! :gal:

silja
07-08-2003, 14:16
Vil bare ønske deg lykke til med testingen jeg :kidoki: blir det negativt får vi håpe tanten kommer no faderli fort så du slipper å gå og vente.. vet hvordan det er med laaaange sykluser på alt fra 30- 100ørten :grrr: men det kan jo ikke skade å kose litt så lenge :cool:

lykkelit
07-08-2003, 23:02
Nei, det skader ikke å prøve så lenge! Det som er litt rart nå, er at eg liksom ikke tenker så mye på det å bli gravid for tiden! Det jeg tenker mest på er hvorfor den filletanta ikke vil komme tilbake... Men den kommer vel når den finner det for godt... Den har forresten, som du sikkert skjønner, ikke komt enda... Så testinga blir det i helgen, og så blir det nok bestilt den timen hos legen etter hvert også... :gal2:

Krepsejenta
07-08-2003, 23:09
Hei :mervink:

Lykke til med prøvinga.... Stå på fortsatt.... :kidoki:

Men mensen kan også faktisk bare unngå å komme hvis man venter for mye også...:grrr: Litt kjedelig det der.. Har en del erfaring med det selv..

:findag:

Krepsejenta
07-08-2003, 23:11
Hei :mervink:

Lykke til med prøvinga.... Stå på fortsatt.... :kidoki:

Men mensen kan også faktisk bare unngå å komme hvis man venter for mye også...:grrr: Litt kjedelig det der.. Har en del erfaring med det selv..

:findag: