PDA

Vis full versjon : El- tid??

Liffy
05-08-2003, 21:17
Er det flere som har EL ca. 18 - 22 august?? Vært morsomt å holdt litt kontakt.. Har mensen nå jeg da... Kjiipt! En uke før tiden t.o.m! Men, men that`s all!:)

KOOOOOS LIFFY!

Milly
05-08-2003, 21:57
Hei Liffy,

Ja, jeg tror jeg kommer til å få EL rundt 20 august. Men man vet jo aldri helt sikkert når den kommer....
Min forrige syklus var på 39 dager og det hjelper jo ikke akkuratt på å finne "rett" tidspunkt. Har også mens nå...kjedeligt. Men da vet vi at en ny periode er på vei :wow:

Lykke til ;)

Mae22
06-08-2003, 14:50
Hei, henger meg på dere jeg - EL skal kome ca 15-20 august hos meg også!
Har hatt regelmessige sykluser en tid nå, men fortsatt litt usikker på dette EL-slimet...leter ofte og sørger for kos ofte når jeg vet det nærmer seg;)

Chilli
11-08-2003, 17:19
Jeg har El ca den 22.... kanskje den 21, .... Jeg fikk mensen en dag or tidlig denne gangen jeg.....!
Hvor lenge har dere prøvd da??? Dette blir vel 8-9 pp våres, og jeg begynner og bli lei av all denna ventinga!!

Kos chilli

Mae22
13-08-2003, 06:51
Hei Chilli!
Jeg føler egentlig ikke jeg har noe å klage over - siden vi ikke har vært "aktive" prøvere særlig lenge. Det vil si :bryn: er fortsatt ikke aktiv prøver, men det er jeg :p (Han er enig i at vi ikke bruker prev altså - men "hopper" ikke på meg om jeg opplyser om at "hvis vi prøver i dag kan det bli klaff") Ble gravid på pillen i desember, men mistet dagen før vi skulle knekke nyheten til foreldrene våre.:leiseg:
Etter det har vel :bryn: også blitt mer og mer babysjuk!!

Uansett - ønsker deg lykke til - skal se det blir klaff denne gangen Chilli, det er bare å stå på :sengekos:

Valante
13-08-2003, 21:42
Jeg regner også med å få EL i de dager. Skal prøve meg med Persona EL-tester denne gangen så får vi se hvordan det går.