PDA

Vis full versjon : "Sekretets gang"

Beckasin
25-10-2003, 01:31
:yiiha: Lurer på om det er et system i sekret/ utflod? Er det slik at først så er den slik, så blir den slik, så kommer EL-slimet osv? Hadde vært kjekt å vite ca hvor i syklusen jeg er! Har vært gravid frem til feb., og fikk tilbake mensen for syv uker siden, men har ikke sett mer til den, og aner dermed ikke hvor i syklusen jeg er, om jeg har hatt EL eller ikke, det kan jo for alt jeg vet ha stoppet opp helt, eller så er mensen rett rundt hjørnet.. Vi har ikke akkurat mulighet til å prøve annenhver dag helt slavisk! :fert:

På forhånd takk!!

Pulsatilla
25-10-2003, 16:34
Ja det er et slags system. Men det varierer som vanlig litt fra kvinne til kvinne.
Men altså:

Etter mens: tørr, lite eller ingen utflod.
Klebrig utflod (kan være litt gummiaktig, som gele, elelr hvit, kornete. Blir fort tørr på fingeren, er ikke strekkbar.)
Kremet utflod: oftest hvitaktig, litt som lotion i konsistens
Eggløsningsslim: Er strekkbart, strekkes gjerne flere cm, i en tykk tråd. Noen får mer vannaktig utflod, men fuktigheten bevares mer enn ved den klebrige utfloden)
Rett etter eggløsning er overstått tørker utfloden opp igjen, gjerne en reversert prosess. men noen har utflod også i denne delen av syklusen.

Beckasin
25-10-2003, 22:50
Takk! Har aldri tenkt på det før, men nå kjenner jeg igjen mye av dette!
Vet at jeg denne gangen har hatt:

Etter mens: tørr, lite eller ingen utflod.
Klebrig utflod (kan være litt gummiaktig, som gele, elelr hvit, kornete. Blir fort tørr på fingeren, er ikke strekkbar.)

Har nå:
Kremet utflod: oftest hvitaktig, litt som lotion i konsistens

Venter bare på:
Eggløsningsslim: Er strekkbart, strekkes gjerne flere cm, i en tykk tråd. Noen får mer vannaktig utflod, men fuktigheten bevares mer enn ved den klebrige utfloden)

Hvis jeg da ikke er:
Rett etter eggløsning er overstått tørker utfloden opp igjen, gjerne en reversert prosess. men noen har utflod også i denne delen av syklusen.[/QUOTE]

Har kjøpt EL-tester også nå...

Tusen takk igjen!