PDA

Vis full versjon : Icegel mot div smerter..

Solstråle
03-04-2005, 13:02
Hei!
Jeg har kommet over en blå gele som heter Icegle.
Den har en utroilig virkning. Jeg har brukt den i snart to år.
Mensen smerter, smør den på magen. Det lindrer ganske fort.
Vondt/stiv nakke el andre plager, smør på og det lindrer/smerten forsvinner ganske fort.
Den hjelper mot brannsår(ikke åpne), kviser, hevelser. Krampe i muskler.

Den får du kjøpt på apotek og helsekost.

Den har gjort sånn at jeg trenger å spise piller når jeg har merter.
Jeg har plages med ryggen, smørere den inn om kvelden. Sover så godt, står opp dagen etter og ikke smerter.

Den lukter litt sterkt. Den hjelper også mot tett nese.

Sparky
03-04-2005, 13:55
Må bare signere dette! Eis-gel (den jeg bruker heter det) er bare suveren mot hodepine og muskelsmerter og har erstattet bruken av paracet flere ganger! :jupp:
Jeg liker forresten lukten veldig godt. Mye bedre enn Tigerbalsam og andre lignende produkter.

Marit_k
03-04-2005, 17:44
Mensen smerter, smør den på magen. Det lindrer ganske fort.
Vondt/stiv nakke el andre plager, smør på og det lindrer/smerten forsvinner ganske fort.
Den hjelper mot brannsår(ikke åpne), kviser, hevelser. Krampe i muskler.

:jupp:

men lukta er ikke akkurat parfyme da....:shock:

Solstråle
03-04-2005, 17:55
Hehe..
Men det lukter bedre enn mye av det andre jeg har prøvd. Og det er det produktet som virker best.
Jeg holder heller ut med den lukta enn å spise smertestillende. Har spist alt for mye av det før jeg oppdaget den "blåkrem"(som jeg kaller den).

Sita
03-04-2005, 18:17
Jeg har også brukt denne. Men for noen år tilbake så kjøpte jeg en annen krem på helsekosten som jeg syntes virka helt supert. Husker ikke hva den het, men den inneholdt biegift. Teorien var i hvertfall at birøktere sjelden har problemer med muskler ledd og bein, og de har kommet fram til at det er pga visse stoffer i bienes gift. Hadde en del vondt i korsryggen en periode og smurte jeg på den på kvelden var smertene borte dagen etter. Om den virkelig fungerer pga det jeg ble fortalt vet jeg jo ikke. Men jeg ble bra, og det er vel det viktigste. Den kremen var dyr da. Den Eis-gel'en er vel ikke så dyr. Synes den faktisk ikke lukter så værst jeg da.