PDA

Vis full versjon : Ny, flott adopsjonsblogg!

Elinblu
04-04-2005, 15:43
Til dere som er i gang med å adoptere eller tenker at det kanskje kan bli aktuelt en dag, vil jeg anbefale denne (http://www.kristiane.org/ttt/) fantastiske bloggen. Den er skrevet av vår egen bruker Foxburr. :tilber:

Selv om vi ikke har kommet så langt i prosessen ennå at adopsjon har blitt et tema, kommer jeg til å sitte klistret foran skjermen ved hver nye oppdatering. Det er både lærerikt og velskrevet.

Ønsker Foxburr og mannen hjertelig til lykke med prosessen!

Teeny
04-04-2005, 16:20
Den så veldig bra ut! :kidoki: Lagret den som favoritt, så får jeg lese ordentlig gjennom den litt senere i dag.

Utrolig hvor mange godjenter SG ruger på :klemme:

Lykke, lykke til med prosessen, Foxburr!! Dette blir spennende!

Lotta67
04-04-2005, 16:56
takk for tipset!

Ekorn
04-04-2005, 17:38
Lykkeønskninger til Foxburr med make kommer herfra også! Selv om svangerskapet blir litt annerledes og ekstra langt - så er dere faktisk svangre nå! Så godt det må føles!

Jeg har lagt siden inn under favoritter, en skal ikke se bort fra at dette blir vår løsning til slutt heller.

:klemme:

Mikka
04-04-2005, 17:43
Flott side! Den er herved lagret under favoritter, gleder meg til å følge videre forløp. Vi har selv snakket om adopsjon, også selv om vi skulle lykkes i kommende IVF-runder.

Og selvfølgelig; jeg sender masse lykkeønskninger til Foxburr og mannen for den videre prosessen!

MICRO
05-04-2005, 09:00
Kjempe flott side. For meg blir det ekstra spennende å lese fortsettelsen fordi i morgen skal vi til første samtale med barnevernet. Vi skal også adoptere fra Kina, men har valgt Inoradopt.

Takk for at du opplyste om den flotte siden.

Også ønsker jeg Foxburr og mannen lykke til.

Micro

Hera
05-04-2005, 09:12
Flott side!

Føyer meg inn i rekken som ønsker lykke til! Det blir spennende å følge prosessen. Hvem vet? Kanskje det blir mer relevant enn det vi våger å tenke på nå.

Tidl. bruker
05-04-2005, 10:05
Utrolig flott!!!

Foxburr
05-04-2005, 11:03
Tusen takk for alle pene ord, jenter! Utrolig hyggelig å høre. Jeg har ikke vist siden til andre enn de aller nærmeste før nå - men jeg angrer ikke. Har fått mange hyggelige tilbakemeldinger, både her og på mail.

Kjempe flott side. For meg blir det ekstra spennende å lese fortsettelsen fordi i morgen skal vi til første samtale med barnevernet. Vi skal også adoptere fra Kina, men har valgt Inoradopt.

... og vi skal altså til første samtale med barnevernet i dag! Er ganske spent :)

Torsdag arrangerer forresten Verdens Barn Kina-kveld, om du ikke er klar over det. Du kan lese om det her:

<URL:http://www.adopsjonsforum.no/artikkel.asp?id=256317&CT=af>

Møtet er åpent for alle, og vi har tenkt oss dit :)

Sparky
05-04-2005, 12:05
Kjempespennende, Foxburr!
Jeg en nå gravid ved hjelp av IVF, men vi ser ikke bort fra at vi kommer til å adoptere andremann (eller førstemann hvis dette går galt nok en gang.)
Kommer til å følge med dere.