PDA

Vis full versjon : Erfaringer

Ciao
27-10-2003, 18:19
Hei alle sammen!
Hadde bare lyst til å fortelle at i denne syklusen, som altså resulterte i et blått kryss :yiiha: :yiiha: :yiiha: , drakk jeg solide mengder med grapefruktjuice, jeg er så heldig at jeg synes det er kjempegodt, så det var ikke noe problem.

Videre gulpet jeg litt Solvipect, selv om det ble litt sporadisk. Men, som litt smørehjelp brukte vi faktisk eggehvite.... det høres kanskje litt ekkelt og rart ut, men jeg synes det funka veldig bra. Både under :kos: og for resultatet!

Og vi fikk kun tid til sengemoro en gang, så det er jo ikke usannsynlig at noe av det har hjulpet.

Håper det er til nytte for noen av dere!

Lykke til alle sammen!
Klem, Ciao

smilla
27-10-2003, 19:19
Gratulerer med spire i maven!!! Og takk for tipsene. Jeg skal kjøpe grapefrukt-juice i morra jeg, selv om jeg hater grapefrukt...

silja
27-10-2003, 19:31
Nå må jeg jo spørre da :rødme: sånn ca. hvor mye drakk du ? jeg tar et stort glass hver dag.. Lykke til videre med spiren :heia:

Mariannesin
29-10-2003, 14:04
Huff å jeg som ikke liker grapefrukt....
Skal nok få pressa det ned.. *ler*

Takk for tips

emilie
29-10-2003, 14:57
Gratulere så mye :yiiha:

Takk for tipsene,skal kjøpe med en gang...

Lykke til med den lille...

Klem emilie

Ginger
30-10-2003, 02:21
Oi.. Eggehvite?

Skal kjøpe grapefrukt juice når vi starter prøvinga igjen!!!! :nikker:

GRATULERER med :baby: i magen!!!!!!!

Nemi*
02-11-2003, 02:14
Selv synes jeg grapefrukt jus er vondt.. men kanskje man kan blande med noe annet?? går det an? noen forslag?

Ciao
03-11-2003, 11:09
Hei dere!
Jeg drakk i hvert fall et (stort) glass om morgenen. Men siden jeg synes det er godt, drakk jeg det noen ganger etter trening når jeg var tørst. Men jeg tror at et glass holder. Jeg kjente det i hvert fall nedentil da... våtere liksom.

Kanskje det blir bedre om det blandes med Farris? Blir mer som brus, og hvis du blander med den oransje farrisen blir den sikkert litt søtere...

Tusen takk for gratulasjoner og velkommen til SM!

:lykketil:

Ciao

uhr
07-11-2003, 02:22
Takk for tipset!

Gratulerer så mye med :baby: i magen :)

mra
09-11-2003, 21:45
Hva med å sukre juicen litt? Det gjør jo ihvertfall grapefrukt mye bedre!

Hilsen meg :)