PDA

Vis full versjon : Nei-nei og fy meg!!!!!

Athelas
27-10-2003, 21:09
Nå har jeg helt utrolig dårlig samvittighet! Det har seg slik at jeg var ute i går.. Drakk ikke mye, men likevel.. Venter EL om en dag eller to, og føler meg skikkelig fæl! :lei_seg: Får vel enda dårligere sjans denne mnd da?

Vi vil jo gjerne ha beibis, men vi har blitt enige om å la det skje når det skjer. Og når da en hel venninnegjeng skal ut på byn, så føler jeg ikke helt for å sitte hjemme eller å ikke være helt med! Samtidig så vet jeg jo at det ikke er bra å drikke når en skal bli gravid.. Jeg dunker hodet mitt i veggen og sier fy-fy :fy: til meg selv... :dunk:
Uff, dette er fælt!

Har jeg ødelagt alt nå for denne mnd?!? :bonk:

Tuneland
27-10-2003, 21:14
Neimen kjære deg da, du har da ikke ødelagt noe selv om du var ute på byen:klemmer:

Om du blir gravid nå, så er det først etter 4 uker at fosteret får noe næring fra deg.

Lykke til med prøvingen! :lykketil:

Tidl. bruker
27-10-2003, 21:18
Ikke gjør sånn da ... :dunk: Du kan få så vondt i hodet av det! :au:
Bare slappe av du, om du hadde litt alkohol i kroppen denne helgen så har det ingenting å si for din EL om noen dager!

Så bare ta det helt med ro.....
Lykke til!

Athelas
27-10-2003, 21:19
TAKK TAKK TAKK!!!!!!
Jeg har hatt så utrolig dårlig samvittighet!!!
Å, nå ble jeg så lettet! :_puh:
Er det noen steder jeg kan lese om sånne ting?

Dere får verdens største klem fra meg! :klemmer:

Tossi
27-10-2003, 21:21
Hvor mange babyer har ikke blitt laget i beruset tilstand :drikkele: etter en kveld på by'n :fnis:..? Tror ikke du trenger bekymre deg så mye, nei :hehehe:...

Athelas
27-10-2003, 21:23
Hvor mange babyer har ikke blitt laget i beruset tilstand :drikkele: etter en kveld på by'n :fnis:..? Tror ikke du trenger bekymre deg så mye, nei :hehehe:...

Det er faktisk ett godt poeng! :fnis:
Huff, en kan bli litt for overbekymret noen ganger...