Vis full versjon : Endelig mensen igjen
Er litt ovenpå idag og vil bare fortelle dere kjekke damer at jeg fikk mensen i går:dubidua: og det vil jo si at jeg har hatt eggløsning.
Det er 76 dager siden forrige gang. Håper på regelmessig eggløsning nå ettersom jeg har trappet ned ammingen av minsten betraktelig.
Litt lettere (og morsommere) og prøve når en vet ca når en kan forvente å bli befruktet og når en kan teste seg.
Ha en god og fruktbar uke alle sammen :tøff:
:klemme: fra meg
Tøyseklumpen
12-04-2005, 11:29
Så spennende! Ikke ofte det er positivt at tanta kommer her på sg.... Hihi Lykke til med prøving. Klem;)
Så bra Toya :heia: :heia: :heia: Ja, det er som sagt ikke hver dag at vi jubler for at :tante: stikker innom :glis: Men jeg jublet også over det samme for noen dager siden :jupp: Etter ti år med pillen kom første :tante: etter 26 dager :yiiha: Får bare håpe at vi begge begynner å komme i regelmessig rute :kryss:
Stor :klemme: til deg!
Da er vi to i noenlunde samme båt, da..! :juhu:
Jeg har også en gutt født sommeren -04 (juni), og fikk til min store overraskelse og glede positiv EL-test på torsdag..! Venter nå i spenning på om tanta kommer om ei drøy ukes tid, eller om kroppen bare lurte meg. Ammer fortsatt litt morgen og kveld, så det er jo ikke sikkert at syklusen blir regelmessig sånn helt med det samme, men... Nå skal jo vi uansett ikke prøve aktivt før til sommer'n en gang.
Er du på juliklubben på NM/BP..?
Lykke til :lykke: !
Takk for entusiasmen deres, damer :tilber:
Tossi: jeg er ikke medlem i NM og vet ikke hva BP er for noe.
Var med i snartmamma i juniklubben i fjor, gullet kom bare litt sent (juli :nikker:) Var ikke så veldig aktiv da. Var du medlem?
Tossi: jeg er ikke medlem i NM og vet ikke hva BP er for noe.
Var med i snartmamma i juniklubben i fjor, gullet kom bare litt sent (juli :nikker:) Var ikke så veldig aktiv da. Var du medlem?Jeg var medlem i juliklubben på SM, og er (periodevis) aktiv i både juni- og juliklubben nå. Hadde termin 5. juli, men poden kom akkurat måneden før. Etter flytting fra SM holdt vi oss på NM, men i januar flytta både juni og juli over til forumet BabyPrat (http://www.babyprat.com/forumdisplay.php?f=166). Stikk gjerne innom :-) !
Tidl. bruker
12-04-2005, 13:14
Det sa jeg også sist. Hadde ikke så lang syklus som deg, men når testene viser :negativ: og tanta uteblir likevel er det en lettelse å endelig begynne på'n igjen.
:heia: :heia: Lykke til videre med prøvingen!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.