Vis full versjon : Jippi
Carina83
19-04-2005, 07:59
Å Endelig kom tanta JUUUUUUUUHUUUUUU!!!:heia:
Hadde vel aldri trodd jeg skulle juble over at den kommer, men nå er det faktisk kjempe deilig å vite at kroppen er tilbake til det normale etter sa`en i mars:klemme: .
Så da skal jeg bare bli ferdig med blødninger så er det full fres inn i 2pp.:geiper:
Kjempebra, Carina!!!
Krysser fingre for klaff i denne syklusen!! :heia:
Tøyseklumpen
19-04-2005, 09:30
Så bra. Lykke til med prøving igjen.
Masse :heia: :heia: :heia:
til deg!!!
Lykke til med prøvingen
:klemme: Masa
Så flott Carina :heia: :heia: HURRA for :tante:
La oss :kryss: alt vi har for neste pp :glis:
Ja viktigheten er å glede seg over små ting i livet, glad på din vegne
Lykke til, og jeg :kryss: for at det ordner seg :heia: :heia:
marte mor
20-04-2005, 09:04
Stor klem Carina :klemme: godt å høre at du faktisk er sånn halveis fornøyd med tantabesøket...virker som vi får en ny prøverunde sammen, kjenner tanta mi murrer noe voldsomt i magen i dag, så hu dukker nok opp hvert øyeblikk....så da blir det full fres i april/mai...:fert: blir det da og da kan vi :geiper: til tanta begge to...hi hi gleder meg .....
Så bra :heia:
Gå på neste periode med fornyet optimisme :heia: :heia:
Heisann
Så bra, lykke til med prøvinga :kryss:
Carina83
22-04-2005, 22:10
Jeg er veldig glad for at tanta endelig kom ,selv om det hadde vært veldig koselig med en :Positiv: test!! hehe.. Er også godt å vite at kroppen min fungerer optimalt igjen. Så kan vel ikke stikke under en stol at fra og med i dag skal det :sex1: annenhverdag.. Så jupp damer jakten på :spermie: og :fert: er i gang.. Startskuddet er gått nå i kveld hihi.... Håper vi alle får en :Positiv: test nå denne pp`en.:glis:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.