Vis full versjon : Føler at jeg "svikter" sønnen min..
Jeg hentet pakkene med Pergo i går, og spurte samtidig de på apoteket om det var slik at bivirkningene ble verre, jo høyere dose, og det sa det var.. :shock: Da tenker jeg på hvor dårlig jeg ble forrige gang :(
Nå vet jeg ikke lenger om jeg orker å begynne med kuren, jeg kommer til å ligge på toalettet i 2 uker, og være dårlig.. :leppe:
Men det verste er at jeg føler at jeg svikter LilleGutt, for jeg vet at jeg blir så sinnsykt dårlig.. :bælje:
Hva skal jeg gjøre..?
det kommer til å gå bra vent å se du,jeg har hatt så mange forsøk på et år å føler meg verre å verre på hvert forsøk,vi må vist gå igjennom veldig mye:klemme: håper at alt vil ordne seg:klemme:
Du har barn fra før du også?
Føler bare at det er dumt mot han, siden jeg blir så dårlig at jeg ikke får gjort så mye med han..
Husk at det er for en periode. Jeg hadde en operasjon i fjor som satte meg ut i 14 dager. Jenta mi klarte helt fint å forholde seg til at jeg ikke kunne gjøre de tingene jeg pleide i de ukene. Gutten din er så stor at han sikkert skjønner at du er litt "syk" hvis du forklarer det. Husk at det er mange situasjoner der barn må forholde seg til at foreldre er fraværende en stund eller er syke. De aller fleste takler det fint. :klemme: fra meg
Tusen takk, Almara :klemme:
Signerer på Almaras innlegg.
Dessuten: den korte tiden du vil være dårlig vil veies opp av gleden over et fremtidig søsken.
Det ordner seg.. Prøv å tenk positivt vennen..
den korte tiden du vil være dårlig vil veies opp av gleden over et fremtidig søsken.[/QUOTE]
SIGNERER DENNE
lykke til, vet om mange som har vært igjennom det samme som deg og sier at alt er glemt når graviditeten er ett faktum!!
hege
Signerer de andres innlegg jeg.
Slik er det nå en gang med oss foreldre, vi får dårlig samvittighet ovenfor barna vår for så mangt. Men jeg er helt sikker på at poden din takler det helt fint, og husk, det er for en kort periode (og tenk om det gir resultater også :kryss: )
Lykke til Ke@ :klemme:
FruLilla
21-05-2005, 14:20
Trur vi alle føler det sånn eg..
Men så veit vi så godt at det går over å at resultatet blit sååå bra:klemme:
dette kommer du til å klare kjempefint, og om ikke så lenge så sitter du der med en liten baby i armkroken din!!!!!!:klemmer:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.