PDA

Vis full versjon : Nyeste KK

Tussi jenta
29-04-2005, 13:58
Noen som har lest artikelen i nyeste KK, om han enslige mannen som fikk adoptert en nydelig gutt fra Kina.
Ble så rørt jeg, bare gråt og gråt.

Thyresse
29-04-2005, 18:40
Ble også veldig rørt. Virker som en sterk historie.
Dette blir jo på en måte mennenes kjønnskamp. rettigheten til å være like gode foreldre som det kvinner kan være. Og det synes jeg er flott :klapper:

~TM~
29-04-2005, 18:41
Ja, jeg leste artikkelen. Den var veldig rørende.

På den ene siden er det jo bra at han blir skikkelig sjekket ut. Barnets ve og vel, og sikkerhet må komme først. Er det dog riktig å automatisk anta at en mann har "skumle hensikter" om han er alene og vil adoptere? Bør menn sjekkes grundigere enn kvinner? Det kunne vært en interessant diskusjon. Jeg tror jeg skal lage en egen tråd om det. :nikker:

Nu vel... Jeg syntes spesielt synd på ham da kan kom for å hente gutten sin og han ikke var der. Det må ha vært en grusom opplevelse.

gulle
29-04-2005, 21:12
Må kjøpe bladet i morgen for å lese....:hyper:

naomi
30-04-2005, 20:46
Skikkelig rørende historie, syns det er utrolig flott at enslige får adoptere, menn eller kvinner.
Syns det er så flott når mannen viser sine myke sider, da smelter jeg...det er vel derfor jeg syns det er så flott, og rørende med denne historien...og menn kan vel mange ganger være en like god forelder som kvinnen, bedre også mange ganger!!