Athelas
30-10-2003, 23:01
Jeg har nå gått å ventet på eggløsning litt for lenge føler jeg, og er redd for at den har passert uten at jeg har lagt merke til det.. Men det er litt rart det også, for jeg følger med slim og tapp flere ganger for dagen! :fnis:
Men det som er nå av sekret, er akkurat som en blanding av klebrig og kremet, og jeg oppdaget akkurat som en "klump" av EL slim slik det pleier å være, som strekker seg noen cm, men dette var blandet med det andre.
BEKLAGER detaljene!!! :rødme:
Har lest gjennom alt som står om EL-slim og EL, men jeg må spørre!
Er det mulig at jeg kan ha EL nå, eller rett rundt hjørnet, bare at jeg har lite slim?
Må kjøpe grapefrukt juice, jeg!!!
Sambo skal reise i morgen tidlig og er ikke hjemme før søndag, så jeg er redd for å gå glipp av alt også.. det er utrolig kjipt hvis den kommer og han er borte! :grrr:
Men det som er nå av sekret, er akkurat som en blanding av klebrig og kremet, og jeg oppdaget akkurat som en "klump" av EL slim slik det pleier å være, som strekker seg noen cm, men dette var blandet med det andre.
BEKLAGER detaljene!!! :rødme:
Har lest gjennom alt som står om EL-slim og EL, men jeg må spørre!
Er det mulig at jeg kan ha EL nå, eller rett rundt hjørnet, bare at jeg har lite slim?
Må kjøpe grapefrukt juice, jeg!!!
Sambo skal reise i morgen tidlig og er ikke hjemme før søndag, så jeg er redd for å gå glipp av alt også.. det er utrolig kjipt hvis den kommer og han er borte! :grrr: