Vis full versjon : DQ og Wild Yam
For å kanskje få litt lengre syklus tenkte jeg at jeg skulle ta DQ og WY. Men er det slik at jeg skal ta DQ fram til eggl. slutte med det etter den og så beg. på WY eller??
:blomst:
Det høres riktig ut for meg, uten at jeg er noen ekspert. Dong Quai skal visst kunne tas i hele syklusen, men etter å ha tatt det i flere måneder har jeg fått gradvis kortere og kortere lutealfase – så nå tar jeg det kun fram til EL, slik du også tenker å gjøre.
Wild Yam har jeg bare prøvd én gang, og da fikk jeg masse PMS, blant annet så ømme bryster som jeg aldri har hatt verken før eller siden. Jeg ble litt skremt av den sterke effekten og har ikke turt å ta det mer, men har jo lest om mange andre som har vært veldig fornøyd med WY.
Lykke til!
Heisann.
Etter to og ett halvt års prøving, var det vår tur for Icsi som vi skulle ha nå ved juletider. I ett siste desperat forsøk på å få det til selv, har jeg denne måneden gått på noe som heter Radix som man kan bestille gjennom ett eget firma. Dette r visst hormonstabiliserende og inneholder blant annet Wild Yam.
Nå har underet skjedd og jeg sitter her med :hjerter: Knøttet i magen, og kan ikke tro at det er sant.
Hvis du vil vite mer så send en PM, så skal jeg sjekke opp litt mer ang dette produktet.
Lykke til.
:klemmer: fra PIO.
Jeg prøvde WY for en stund siden fra eggl. til jeg fikk mens,men merket ikke noe mere pms enn vanlig. Hadde kanskje gjort det hvis jeg hadde fortsatt på de. Vil ikke ha mere av det heller!!
Pio: jeg har sendt deg en pm!
Tidl. bruker
31-10-2003, 21:17
Har tatt WY en stund. Har ikke gitt meg noen bivirkninger. Har heller ikke blitt gravid enda.
Tar nå imot alle gode råd med takk!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.