PDA

Vis full versjon : Legen..

Lille My
06-08-2003, 12:27
Nå skal jeg på legekontoret og teste.. er nå 6 dager over IKM, og jeg holder på å bli sprø.. så da tar jeg med meg urinen min til legen og lar han se på den.. for jeg er dritt lei jeg nå.. :sint:

rita
06-08-2003, 12:29
Nå skal jeg på legekontoret og teste.. er nå 6 dager over IKM, og jeg holder på å bli sprø.. så da tar jeg med meg urinen min til legen og lar han se på den.. for jeg er dritt lei jeg nå.. :sint:
ja det er lurt det lille my da er du det garantert riktig resultat..

Tante pose
06-08-2003, 13:15
Hei!

Lurer fælt på hvordan det går hos legen.....??

Vil bare si at sist jeg ble gravid så gikk det laaaaang tid før jeg fikk det bekreftet.
Tok CB-test hjemme og streken var mega svak....
Hadde jo hørt at "en strek er en strek", men ville ikke helt tro det.

Så gikk jeg til legen med urinprøve. Tenkte jo at de kunne sikkert fortelle meg det helt sikkert.

De fikk også en svaaaaak strek. Damen på laberatoriet kunne nesten ikke se streken og sa beklager - negativ test. Hun sjekket det med en annen som mente den var positiv. De hentet en lege som sa... "Antakelig så er du gravid jenta mi, men det gir ikke godt nok utslag på testen - Kom tilbake om en ukes tid"
Ja for den uka kan der ejo tenke dere gikk fort??

Men - jeg VAR gravid!!

Håper det er det samme i din situasjon!
Lykke til!

Villevilde
06-08-2003, 13:16
Gjerne be om å få tatt en blodprøve så får du helt sikkert resultat. Dersom du bare tar en urinprøve er som regel ikke den mer sikker enn hjemmetestene. Ønsker deg lykke til. Håper du får :_positiv:

Lille My
06-08-2003, 13:43
... testen hos legen var negativ den.. :trist2:Hun sa at dersom mensen ikke hadde kommet tilbake om en uke, skulle jeg komme med en ny test da.. :bonk:
Men jeg tenker jeg tester imorgen tidlig jeg ja.. For jeg klarer ikke å vente en uke!!!(gikk rett inn på apoteket ved siden av og kjøpte meg en to-pakning med CB! :D)

Æsj altså..

Mina
06-08-2003, 14:30
ÅÅÅ så nervepirrende!! Stakkars deg som må gå å vente sånn uten å vite, tror jeg hadde blitt gal :gal: Hadde sikkert testa to ganger til dagen ;)

HÅPER DU ER GRAVID!!!

:lykketil:

:klem: fra

Sissel
06-08-2003, 15:47
:lykketil:

Det var leit at den var negativ :geip: , men vi får håpe på
nytt positivt resultat snart da!!! :_positiv:

:klem: