PDA

Vis full versjon : Sekret inne på FF

Happy
31-10-2003, 23:46
Jeg er litt usikker på hva jeg skal "klassifisere" sekretet som. Når det minner om vann men har farge som melk og likevel helst kan minne om en gelécrem :svimmel: . Noen forslag?

Sunny
31-10-2003, 23:57
egg white er vel el slim tror jeg.
Og om det er farge vil jeg tatt det som creamy tror jeg. jeg vet ikke helt-er jeg helt på jorde kanskje??!!???

Robyn
01-11-2003, 00:20
Ja, finner du det ut så send et lynkurs hit også... :svimmel:

Jeg setter mesteparten på Creamy når det er litt farge på det og litt kremete. (Det hørtes jo faktisk logisk ut :_plystre: )
Når det er helt vått setter jeg det på Watery. Da pleier det å være ganske blankt uten noe særlig konsistens annet enn litt vannaktig.

Slim pleier jeg å ha veldig lite av, men det skal vel egentlig være ganske lett å tyde har jeg forstått.

Sticky har jeg gitt opp og dropper bare. Skjønner ikke forskjellen på den og creamy. Men ut fra hva jeg har forstått så er det Watery og Eggwhite som er viktige å få med.

Pernille
01-11-2003, 13:58
Det er dette som er ulempen med sånne programmer, man får ikke "personifisere" sekretene sine. Det er derfor jeg fører egen Excel-kurve ved siden av, og jeg har 10 forskjellige symboler for utflod/mens, mot FF og Ovusofts skarve 7.

Forskjellen på sticky og creamy: Sticky er smuldrete, hvit og "tørr". Creamy er våt(ere), flytende, lotion/melkelignende.

De gangene jeg får vannaktig utflod så fører jeg det (i Ovusoft) som EL-slim selv om det ikke kan strekkes. I excelkurven fører jeg det som vann.