PDA

Vis full versjon : Hjelp!!

Lille My
06-08-2003, 16:30
Jeg har nettopp vært hos legn og tatt en urinprøve, men den var negativ.. Hadde IKM den 01.08, men jeg har begynt å tvile, ettersom at jeg hadde en SA den 19 mai i år, og har etter den kun hatt en blødning.. og den kom etter 7 uker. Så jeg er faktisk ikke sikker om syklusen min er på 28 dager lenger.. Det eneste jeg vet er at jeg er helt forferdelig kvalm, og at jeg føler meg kjempegravid, selv om testene mine slår ut negativt hele tiden. En annen ting jeg har gått og lurt på, er om jeg kanskje hadde EL veldig seint denne syklusen. Jeg pleier alltid å kunne kjenne om jeg har EL, og denne måneden, så har jeg ikke kjent noe særlig til den.. hvertfall ikke rundt da jeg i teorien SKULLE ha den.. Jeg hadde "EL-smerter" dagen før IKM, så jeg har begynt å tenke sånn jeg nå, at kanskje det var det som var min EL denne gangen? Hva tror dere? Kan EL ha blitt forskyvet pga SA??

Pulsatilla
06-08-2003, 16:34
Kan godt være syklusen bruker litt tid på å komme seg i rute igjen etter en SA. Høres ikke så usannsynlig ut at el kom da du ventet IKM.

Kvalme pleier jeg å merke mellom el og mens hver syklus i større og mindre grad. Tror det er progesteronet som er med på dette?

Lille My
06-08-2003, 18:48
Pleier aldri å være kvalm mellom EL og IKM.. men ting kan jo ha forandra seg i kroppen min, så det kan jo godt være tilfelle nå.. :gal2:

Rockygirl
06-08-2003, 19:55
Hei lille my.
Jeg har tidligere hatt 1MA og 2SA,kroppen min har forandret seg kjempe masse etter dette.
Før hadde jeg kjempe ryggsmerter og feber 2dager før IKM tol ca 2 dager etter at mensen var ferdig.
Etter MA begynte jeg å få magesmerter og luft i magen i tillegg.
Etter 1 SA begynte jeg å få stikkesmerter i "eggstokkområdet" ved el og rygg og magesmerter fram til mensen,men under mensen ingen smerter lenger.
Etter 2 SA har jeg begynt å få ømme brystvorter og "tunge" bryster fra litt etter el og frem til mensen.
Så for meg har det forandret seg kjempe masse.

Selv nå nesten 2år etter siste SA har jeg fått tilbake alle smerter som jeg hadde tidligere.
Så for min del forandrer ting seg ofte,men det kan jo komme av at jeg er ung og....
Vet ikke om det gjorde deg så mye klokere,men jeg ønsker deg lykke til videre i prøvinga:kidoki: