PDA

Vis full versjon : Ny-gravid og lang flytur?

Pyret
28-05-2005, 12:05
Lurer rett og slett på om noen kan svare meg på hvordan det er å fly når man er ny-gravid? Er det noen grunn til å ikke bestille tur til USA om to måneder i tilfelle jeg blir gravid.....(Må jo være litt optimistisk:rødme: )

naomi
28-05-2005, 12:11
Jeg har aldri tenkt på at jeg ikke kan fly når jeg er nygravid/gravid- det eneste er jo de siste månedene. Jeg har iallefall reist mye og det har gått helt fint. God tur iallefall..:klemme:

Lykkex3
28-05-2005, 12:20
Jeg har også reist mye i svangerskapene. Ikke noe problem i det hele tatt!

Mari
28-05-2005, 12:45
Jeg vil ikke fly når jeg er blitt gravid, men ting kan ta tid da -så jeg har bestilt turer som vi skal på hvis vi ikke er blitt gravid til da...F.eks: sydentur bestilt i august, avlyses ved positiv test. (herlig vinn-vinn situasjon:glis: )

Har du reiseforsikring, og legen din skriver under på at du ikke bør dra -får du jo pengene tilbake :heia:

Jeg har iallefall ikke villet la være å bestille bare i tilfelle...

:klemme:

Gruff
28-05-2005, 13:51
Tror ikke det har noe å si.

Jeg skal også ut og fly i sommer, og kommer ikke til å la være om jeg blir gravid. Værre om du er 7-8 måneder på vei... Hør med legen eller jordmor om du er usikker!

Stå på!

Roxanne
28-05-2005, 14:12
Jeg har flydd både tidlig og senere i svangerskapet, dvs uke 11-12 og 27-27. Ikke noe problem. Brukte sånnne støttestrømper siste gangen. Bare for å være på den sikre siden. Men selv om vi prøver nå, så vil ikke en evt graviditet stoppe meg fra å dra til syden om fire uker. Det hadde vært hyggelig om jeg var gravid da, men på tur skal jeg!!

Pyret
28-05-2005, 22:22
Tur er bestilt :kry: Og skulle det dukke opp et blått kryss får det bare være bonus....

Liffy
29-05-2005, 20:56
Kos deg kjempemasse - vi skal reise på onsdag - og jeg er 6 mnd på vei. Ingen problem om man ikke drar til litt "ukjente" land og steder. Gleder meg maaaaaaasse! :danser:

vilje
29-05-2005, 21:13
Min gynekolog har sagt at det overhodet ikke er farlig med de moderne flyene, da det er jevnt trykk. For noen år siden var det noe økt risiko for å miste, men ikke nå lenger!

God tur :klemme: