Vis full versjon : Uff -leidag i dag
Er på dag 35 i dag, og bare 8 DPO...disse syklusene mine blir bare lengre og lengre. Forstår ikke hva som skjer.:vetikke: Før jeg begynte på pillen hadde jeg ultrakorte sykluser, ca 18-21 dager.:dåne: Jeg håper tanta kommer snart, men samtidig er jeg litt redd for at den kommer snart...tenk om det er noe galt med lutealfasen min...?:neglebit:
Da jeg hadde korte sykluser var jeg sliten av å blø hele tida...nå er jeg sliten av å vente.:sukk:
Det er skremmende det her Kala...
Har vi synkronkropper eller? :vetikke: Jeg vet jo ikke hvor mange DPO jeg er (tror det er mer enn 8, for jeg tror jeg fant litt el-slim for snart 2 uker siden) men er på cd 35 og fremdeles ventende jeg også..
Bare vi blir gravide samtidig også da.. :krysse:
Skjønner hvordan du har det Kala, det værste er egentlig ikke å vite hvor lang syklusen har tenkt å bli fra mnd til mnd. Det er bare en ting å si: :geip: .
hehe..synkronkropper..den var god Carmen..tror jeg må ta det med i signaturen min!
Jeg har synkronkropp!:knegg:
Er du på 35te dagen du også..? Visste at damer som bor tett kan få like sykluser etter en stund, men dette må jo være en medisinsk sensasjon! "FUCK'ere utvikler synkronkropp! :skratte:
Skjønner hvordan du har det Kala, det værste er egentlig ikke å vite hvor lang syklusen har tenkt å bli fra mnd til mnd. Det er bare en ting å si: :geip: .
Ja det er noe dritt! Umulig å planlegge, jo!
Og hvordan skal man vite når man bør teste når den dagen kommer at man kan trenge det liksom (jeg har ikke noe lyst til å teste hver måned jeg..)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.