PDA

Vis full versjon : Babysyk

angel
02-06-2005, 10:22
Å jeg er så babysyk for tiden,spesielt når jeg ser alle som triller på sine søte små....får så lyst på en jeg også...Håper virkelig jeg kan få en positiv test i løpet av et par måneder....ser så fram til jeg kan holde mitt lille nurk i armene. Trur det er det største som kan hende meg å aller helst vil jeg ha det NÅ!!!!! trur ikke jeg holder ut lengere....å enda har vi nettopp bestemt oss for å prøve :rødme: ,all ære til dere andre som så tålmodig venter... :heia: får bare smøre meg med tålmodighet mens jeg venter på :storkj: :storkg: håper bare den finner veien....huff må prøve å ikke tenke så meget på det,men ønsket om å få en liten :baby: er så stort at det er vanskelig å forklare....

harmony
02-06-2005, 10:52
Tror vi alle her kan sette oss inn i de tankene, angel!

:klem: Håper du får en spire i magen snart!

Arachnida
02-06-2005, 13:18
Huff ja...jeg og er i samme situasjo som Angel...
Vi har akkurat bestemt oss for å prøve, men hver dag føles som en evighet uten en liten spire i magen...

Tror egentlig svangerskapet kommer til å gå uendelig tregt, fordi jeg er så utrolig utålmodig og vil gjerne føde i morra... :S

...hehe... :glis:

Tidl. bruker
02-06-2005, 13:46
Jeg får snart øve meg litt på min nevø som mest sannsynelig blir født i dag, 2 uker på overtid.

Men jeg skulle gjerne hatt en liten spire i magen selv!

Dida
03-06-2005, 12:32
Jeg er så enig med deg! :klemme:

Lykke til med prøvingen:kryss:

Årsmodell81
04-06-2005, 11:58
Du tar ordene fra leppene mine, for jeg kjenner meg igjen i det du skriver....

Ønsker deg og din kjære lykke til med :fert:

LilleK
04-06-2005, 12:19
:kryss: fingrene for deg!!!! Lykke til!!!
:klemme:

emin
04-06-2005, 18:33
Lykke til! :D

Og pling på MSN og si det du hadde tenkt å fortelle meg mens jeg var på jobb. :)

Kybele
04-06-2005, 19:01
Tror vi alle her inne er like verpesjuke jeg!

Og det hjelper ikke akkurat på at masse av familie, venner og andre en ser går rundt med enten barn eller stor mage!!

angel
04-06-2005, 19:05

Og pling på MSN og si det du hadde tenkt å fortelle meg mens jeg var på jobb. :)

hehe du er nå artig du emin plinger å plinger jeg men noen respons er vanskelig *mobbe litt*

angel
04-06-2005, 19:06

hehe når jeg plinger på msn er du borte igjen...hmmmm

emin
04-06-2005, 20:12
hehe når jeg plinger på msn er du borte igjen...hmmmm

Æ sovna av på soffan.... :rødme: