PDA

Vis full versjon : Hva sier mannen om ditt opphold på SG-sidene?

-Tulip-
02-06-2005, 16:45
Ble inspirert av tråden om hvor mye tid vi bruker her inne...

simone
02-06-2005, 16:47
...min trekker litt på smilebånda... Han er jo hekta på sånne fotballsider, så da så:blafre: ! Dessuten tror jeg neppe han ville hørt gnålet fra meg om alt jeg lurer på og snakker om her inne :blunke:

naomi
02-06-2005, 16:49
I starten syns han det var helt ok, men tror han syns det ble litt mye en stund..men har ikke noe i mot sidene han, og leser her inne av og til..Jeg prøver å begrense det litt når han er hjemme, selv om det er vanskelig ..:glis:

Amaya
02-06-2005, 16:51
Min er helt OK med det. Han puster lettet ut at ikke han er den som faar alt gnaalet fra meg:geiper:

Siadatra
02-06-2005, 16:52
Jeg tror min synes jeg muligens er litt overivrig (eller kanskje jeg syns det selv?), men han har ingenting i mot det. Noen ganger lurer han på hva jeg leser om; i går leste jeg om pcos og da lurte han på om det var noe han kunne installere på pc'en sin :lol:. (sånn halvveis på fleip da)

Kims
02-06-2005, 16:54
Han har faktisk kjøpt seg Xbox fordi han aldri slipper til på dataen! :skratte:

TRINE37
02-06-2005, 16:54
I starten syns han det var helt ok, men tror han syns det ble litt mye en stund..men har ikke noe i mot sidene han, og leser her inne av og til..Jeg prøver å begrense det litt når han er hjemme, selv om det er vanskelig ..:glis:

Signerer denne! Har det på samme måten! Passer på å være her inne når han ikke er hjemme, når det er fotball på tv, eller når jeg er på jobben :rødme: !

Moniq
02-06-2005, 17:09
Moniq mannen : "Nå har du vært alt for mye inne på den derre gravid siden igjen...." :vetikke:

-Tulip-
02-06-2005, 17:25
Moniq mannen : "Nå har du vært alt for mye inne på den derre gravid siden igjen...." :vetikke: http://www.snartgravid.com/plassen/images/icons/lol.gif Høres kjent ut...

Luttmo
03-06-2005, 00:05
Han er vel litt oppgitt innimellom når han får til svar for endte gang: "skal skru av nå, må bare...."

Men stort sett synes han det er helt ok at jeg sitter her, han bruker mye tid på pc han også:nemlig:

Har jo til og med meldt seg inn her han også, fant vel ut at da så han mere til meg :knegg:

Pinki
03-06-2005, 00:07
"her du her nå igjen??"

Flere alternativer hadde passet for meg, men jeg tror nok at han tidvis er litt lei av mit opphold her ja. Trøster ham med å si at jeg avlaster ham litt, og at jeg lærer så mye av å være her

Humlesnurr
03-06-2005, 00:21
Har ikke gått inn for å skjule det, men jeg tror ikke at han vet at jeg henger her jeg...:rødme:

Men om han finner ut av det, så bryr deg meg ikke så mye hva han synes...og ikke tror jeg det gjør han noe mer enn all den tiden jeg tilbringer på diverse bryllupsforum mm. heller! *s*

Victoria_
03-06-2005, 00:40
Har ikke sagt til ham at jeg er her på SG, men har bare sagt at jeg har lest mye på sider om graviditet..:geiper:

Er ofte her inne når han ikke er hjemme...han skulle bare visst hvor mye jeg egentlig henger her...men det sparer ham nok for en del prat om babylaging :rødme:

Tidl. bruker
03-06-2005, 08:41
Han har ingen ting i mot det. Det hender han står og leser over skulderen min. Da rister han bare på hodet og smiler lurt. (Litt oppgitt, men synes det er artig likevel).

Håpende ria
03-06-2005, 11:08
Prøver og være her inne når han ikke er hjemme. Siden jeg jobber skift er det ikke alltid vi har så mye tid sammen, så når vi er sammen prøver vi å være sammen, ikke en her på dataen og en ved tven...

Tror han synes det er veldig greit, da får jeg pratet med likesinnede og slipper å plapre :whatever: ørene hannes fulle, hehe.....:geiper:

Shira
03-06-2005, 11:11
Er mest her når han ikke er hjemme. Tror han syntes det er litt mye ja!:geiper:

Arachnida
03-06-2005, 11:14
Han har faktisk kjøpt seg Xbox fordi han aldri slipper til på dataen! :skratte:

Oi...her har vi hver våres PC`er vi... :rødme:

Han ble så lei av at jeg satt på PC`en hans, så han ga meg min egen...hihi... :glis:

Supermam
03-06-2005, 11:20
Han begynner å bli litt lei. Jeg sitter jo både her og på nm, så prøver å bare gjøre det når han ikke er hjemme, eller hvis han leser bok, ser på fotball osv.

rale
03-06-2005, 18:43
Min sambis veit ikke at jeg er inne her,men så er jeg for det meste inne på SG når jeg er på jobb og kjeder meg. Sånn som nå.... :glis:
Må bare inn og se bitte litte grann en times tid eller noe... hehehehe

Blondie
03-06-2005, 18:48
Jeg er bare på SG når jeg er på jobb, men han vet godt at jeg er her inne! :jupp:
Blant annet ler han godt av at jeg har blitt så glad i mange jenter jeg aldri har truffet IRL...
(han har aldri surfet noe særlig og synes vel egentlig at jeg er en stor nerd når jeg sier det... :latter: )

Tidl. bruker
03-06-2005, 23:02
Supermannen min synest det er flott at det finnes forum hvor en kan ta opp ting rundt det å bli gravid.
Han er en ivrig smugleser!:snill: :hjerter:

solstråle75
03-06-2005, 23:10
hehe...min smugtitter her inne han da :jupp: Med et lurt smil om munnen spør jeg bare "nå,hva har sykepleieren lært i dag da?" :geiper: Jeg er her for det meste da han er på nattevakt, og det er jo stort sett fem dager i uka d da...:rødme:

astilbe
03-06-2005, 23:15
Hotel Cæsar og SG... "Er det rart at jeg er stolt av deg jenta mi?" :geiper: Er han ikke søt? :himle:

emin
03-06-2005, 23:20
Jeg svarte "helt greit, men deltar ikke så mye" for det var det nærmeste svaret. Egentlig heter det vel for vårt vedkommende "helt greit, men deltar ikke i det hele tatt".

Kaosa
03-06-2005, 23:33
Mannen i mitt liv har ett noe delt forhold til disse sidene. Han synes vi jenter har en tendens til å henge oss veldig mye opp i dette med at vi sliter med å bli gravide, og han er redd det for noen av oss som er her inne kan føre med seg mer vondt enn godt å bruke slike sider som SG. (På en måte skjønner jeg tankegangen hans der... det er lett å bli opphengt i dette med prøvingen, og årsaker til at ting ikke skjer når vi vil det skal skje.. alt med måte liksom.)

Samtidig som han har disse tankene, så er han veldig glad for at jeg (vi) får svar på endel spørsmål her inne, og han innser nytten i slike sider som SG når det gjelder nettopp dette - lese og lære.

Han har faktisk lagt inn noen innlegg selv - for leeeenge siden... ;)

Aliana
03-06-2005, 23:50
Min synes det er helt OK. Siden jeg jobber som nattevakt, er jeg ofte litt døgnvill, og er her mest etter at han har lagt seg, eller er på jobb. :glis:

malla
04-06-2005, 11:28
Gubben min måtte kjøpe meg data så ikke jeg brukte hans så mye, men jeg har hørt ham si: "Er du ennå på de gravid sidene", "Jeg sitter i stua sammen med deg, mens du er bare på gravid sidene"

Årsmodell81
04-06-2005, 11:32
Jeg ble medlem i går (3/5), så han vet det ikke ennå. Jeg tenkte å vente litt med å fortelle det, for det er bare knapt 1 mnd siden vi bestemte oss for å :bakfra: for å forøke å bli en liten :familie: . Jeg vil ikke "stresse" han, for han er ganske stressa fra før etter at vi bestemte oss for å prøve. Det er ikke det at han ikke vil ha :baby:, med det er en "fremmend" tanke enda, for vi har vært bare to i tre år.