PDA

Vis full versjon : Hva man 'aldri' får tid til å gjøre

Tidl. bruker
02-06-2005, 17:54
Hvilke oppgaver ligger og venter på dere og gir dere dårlig samvittighet? Eller hva blir dere minnet på det flere ganger, men som aldri blir gjort?
Her ligger bilder i hauger og skriker etter lim og ei albumside, men det er snart bare å innse at det nok ikke kommer til å skje. :himle:
Plantene mine skulle nok hatt ny jord i pottene for å trives, men det er jo sååå kjedelig å potte om planter!
Vaske bilen innvendig skulle også vært gjort, men...
Hva utsetter dere?

Sita
02-06-2005, 18:01
Tja.. Gidder dere lese det da? :p

Neida... Jeg nok kanskje flink til å utsette ting jeg, men når jeg først går i gang så får jeg til.

Men noen oppgaver har jeg jo: gå gjennom digitale bilder og sende til utskrift, male vinduet på badet innvendig (FØR det råtner helst. :p)
Diverse annet som egentlig ikke synes, men som jeg vet bør gjøres..

Jeg begynner ofte ikke før 4 på jobb da, og disse dagene brukes til å pusle litt hjemme med ting og tang.

Kybele
02-06-2005, 18:11
plante om, vanne planter, ordne bed, klippe plen, vaske hønsehuset, rydde huset, vaske/brette/stryke klær, male huset... klarer ikke huske alt jeg skulle ha gjort engang!!

Amaya
02-06-2005, 18:24
Alt av hagearbeid. Har serioes vurdert aa ansette gartner:rødme: Naa er det en plikting som blir utsatt lengst mulig. Veninna mi har gartnere og er veldig fornoyd med det, de kommer en gang i uka og tar hele hagen

Beate
02-06-2005, 20:18
vårrengjøring er så pyyyyyyyton :stikker:har nettopp gjort det her hjemme og hos mamma. :geip:

mumfie
02-06-2005, 20:33
Henge opp klær som jeg vaska i maskinen istad, rydde opp i beddet ute og plante i blomsterkassa, vaske gulvet (er jo såååååå kjedelig), lese bøkene som jeg har lånt på biblioteket, men som jeg aldri får satt meg ned med,.

emin
02-06-2005, 20:37
Lime inn bilder i album......selv bryllupsalbumet er ikke ferdig enda selv om det jo er det morsomste, i beste scapbookingstil. Masse rart jeg skal lime inn...når jeg kommer så langt. :himle:

Hagearbeid er pyyyyton, så det kommer også langt ned på prioriteringslista.

Pernille
02-06-2005, 22:18
Massevis med oppgaver som ligger på vent eller har blitt utsatt, men gidder ikke ha dårlig samvittighet. :hehehe:
Jeg tar det når jeg rekker det, verken før eller senere. Basta. Er ikke det bra nok, så får de som evt. er misfornøyd med det gjøre det sjøl.

anna74
02-06-2005, 22:26
Massevis med oppgaver som ligger på vent eller har blitt utsatt, men gidder ikke ha dårlig samvittighet. :hehehe:
Jeg tar det når jeg rekker det, verken før eller senere. Basta. Er ikke det bra nok, så får de som evt. er misfornøyd med det gjøre det sjøl.

ENIG!:heia:

engalova
03-06-2005, 07:48
Hvilke oppgaver ligger og venter på dere og gir dere dårlig samvittighet? Eller hva blir dere minnet på det flere ganger, men som aldri blir gjort?
Her ligger bilder i hauger og skriker etter lim og ei albumside, men det er snart bare å innse at det nok ikke kommer til å skje. :himle:
Plantene mine skulle nok hatt ny jord i pottene for å trives, men det er jo sååå kjedelig å potte om planter!
Vaske bilen innvendig skulle også vært gjort, men...
Hva utsetter dere?

Hehe..Morsom tråd..Det første som slo meg da jeg leste overskriften var pussig nok dette med den vakre albumen og den ferske plantejorda som ligger gjemt i et hjørne..:hm: Og panting av flasker!

Flubberworm
03-06-2005, 09:40
Huff, får aldri ryddet skikkelig på vaskerommet, og jeg tror nok det kommer til å forbli på den måten :) Burde også satt bilder inn i album, ryddet i DVD-samlinga og sortert gamle forelesnings/lab notater...

jenta83
03-06-2005, 13:47
..................

PrøvePus
03-06-2005, 14:14

Signerer!:glis:

Supermam
03-06-2005, 22:51
Sende digitale bilder til fremkalling.
Sette de bildene jeg allerede har her, i album
Vaske bil innvendig
Rydde i bod
Rydde i skap

Osv osv.....

Hege74
03-06-2005, 23:05
*Få bilder i album
*Legge sammen klær og få dem i skapene
*Ta ut av tørketrommel
*Pante flasker
*Gå ut med papirsøppel
*Tørke støv
*Vaske vinduer
*Rydde og sortere klær som er for små
*Bære vinterklær i kjelleren
*Luke i blomsterbed
*
* ETC......

Listen er egentlig uendelig..... :flau:

Shanti
03-06-2005, 23:08
De bildene jeg har ligger stort sett og slenger i en skuff. Har kommet til vielsen i bryllupsalbumet, og vi har snart vært gift i 3 år. "Kontoret" som jeg sitter på her nå skulle vært gjort noe med, men det blir vel ingen ting ut av det før vi må lage barnerom her. Og masse husarbeid skulle jeg vel alltids ha gjort.
Men dette er ting som bare er sånn.
Det jeg har dårlig samvittighet for er at jeg ikke har tid og ork til å ta meg mer av familie og venner. Jeg har kun en mormor og ikke så mange venninner... Det er liksom nok med jobb, hjem, mann og barn. Heldigvis er det sånn for de fleste andre også, da. Utenom mommo, stakkar, men vi snakkes i hvert fall litt på telefonen. Hun skal spise middag her på søndag, da. Hun har jo også bare meg, så det er verst med henne.

Betty
03-06-2005, 23:11
Sofia!!! Denne fortjener du nesten en rød prikk for! :snurt:

Er du klar over hvor mange ting jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort den siste tiden? :dåne:

Rett og slett en skam er det. :sparke:

:Plystre: