PDA

Vis full versjon : Tror "alle" er gravide for tida....

LilleK
02-06-2005, 23:17
Jeg synes det virker som om "alle" i min omgangskrets er gravide for tida. Familie, venner, bekjente og kollegaer. Bare ikke jeg.... :trist2: Det er den ene store magen etter den andre. Og her skal jeg gå og smile og gratulere og synes alt er fint og flott. Men inni meg er det noe helt annet som foregår.
Har selv uregelmassige sykluser og holder på med utredning og vet ikke om jeg kan bli :gravid: engang. Har mest lyst å sette meg ned og :cry: eller :skrik: Ihvertfall sånn som jeg har det i dag. Deppedag deluxe...... :sukk:

Humlesnurr
02-06-2005, 23:29
Åhh, men søte deg...skjønner hva du mener, enda vi ikke er kommet igang med prøvingen for fullt og kanskje ikke er like frustrerte...men også jeg føler at "alle" andre er gravide, både familie, venner og "mannen i gata" (les: kvinnen :fnise:)...
Det er faktisk sånn at når jeg går i byen, så ser jeg bare høygravide jenter, hvorenn jeg snur meg! :mumle: Skikkelig babyboom virker det som!!! :shock: For ikke å snakke om alle dem som just har fått eller har små rundt året...:himle:

Jeg vet det nok ikke hjelper stort, men vil i det minste gi deg en STOOOOOOOOOOOR :klemme:

Victoria_
03-06-2005, 01:13
Skjønner veldig godt hvordan du har det:klemme:!! I løpet av forrige uke fikk jeg vite at begge mine to beste venninner er gravide (kan umulig være tilfeldig..:shock:..eller!?), ingen av graviditetene var planlagte... Gleder meg på deres vegne, men blir ikke lei meg om jeg blir gravid jeg også snart..."alle" andre blir det jo :sparke: Går i klasse med fem jenter som er gravide...håper det er smittsomt:rødme:

:kryss: for at vi blir gravide snart... :kidoki:

LilleK
03-06-2005, 06:42
Takk for svar! Det hjelper jo litt å vite at jeg ikke er helt alene om dette. Det bare føles sånn iblant. Godt å kunne komme inn her og kunne ytre sine frustrasjoner og at det er noen som forstår hvordan en har det!!! Tusen, tusen takk!!! :klemme:
:kryss: for at alle her inne får en god og fruktbar sommer!!!
Så var det til med nok en dag blant :gravid: og andre som akkurat har fått en :baby: Skal prøve å smile jeg, så kommer jeg heller tilbake hit og :skrik: av meg litt mer frustrasjon og skuffelse hvis det trengs.
:kryss: for at vi alle får besøk av :storkg: eller :storkj: i aller nærmeste fremtid!!! :klemme:

Arachnida
03-06-2005, 11:26
Vil også melde meg inn i "forståelses-klubben"...
Jeg tror helt ærlig at alle (nesten) blir litt lei seg når man ser så mange stor mager...vet iallefall at jeg blir det.

Det føles jo ut som om "alle andre" blir gravide...untatt meg...:sparke:
Det er liksom litt trist...men jeg og kan nesten håpe på at det er smittsomt...hihi... :hyper:

Uansett...Stor :klemme: til deg...og du skal vite at vi stiller opp for deg her inne... :grouphug:

Håpende ria
03-06-2005, 11:54
Hei LilleK.

Ville bare gi deg en skikkelig :stakar: :sorry: :klem: Føler så med deg, og vet hvordan du føler deg... Alle rundt meg går enten med barnevogn eller :gravid: , alle bortsett fra meg...
Men skal :kryss: fingrene for at det veldig snart er din tur....

http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_67.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNxmk570YYNO)

Dida
03-06-2005, 12:16
Vi kan jo trøste oss med at de som er her inne på forumet ikke har store mager...selv om min ikke akkurat er kjempeliten da, men det er en annen sak. :glis:

Lykke til jenter, en gang er det vår tur :kryss:

jenta83
03-06-2005, 12:59
:klemme: det er virkelig veldig mange med store struttende mager for tiden... kjenner meg godt igjen i hva du føler... det er bra med et forum som dette hvor man kan få utløp for de tankene man har innerst inne... De tankene man får skyldfølelse av... Selvom man er veldig glad på andres vegne stikker det også litt når man har damer i "lykkelige omstendigheter" rundt seg... Jeg har ikke vært prøver så lenge, men jeg er innstilt på at det vil ta sin tid å lykkes, har sannsynligvis endometriose:mumle:

håper det lykkes for oss alle snart:grouphug:

LilleK
03-06-2005, 18:11
Klarte ikke helt å smile i dag selv om jeg prøvde. Ikke nok med at "alle" er gravide, de skulle også ha en slags avslutning for de som snart går ut i mammapermisjon om noen få uker i lunchen av alle ting... Men jeg prøvde å late som ingenting og synes selv jeg fik det til på et vis....
Takk til alle som skriver så mange trøstende ord til meg!! Det gjør virkelig godt :rørt:
Jeg har sagt det før og sier det igjen, det er godt å ha et sted som dette!!
Stor klem til dere alle!!! :grouphug:

simone
03-06-2005, 18:24
Ååååh :klemme: , vi er mange her inne som vet akkurat åsn den følelsen er, og den er ikke god. MEN man har full rett til å ha sånne dager, og man har rett til å noen ganger å synes at hele verden er imot man selv ettersom akkurat jeg aldri blir gravid.

Sender noen gode vibber (riktignok fra ei Pergotuppe som selv snart har prøvd et år), og håper snart det er deres tur. :kryss:

:meditere: :meditere: :meditere:

please
03-06-2005, 23:38
Hei.

Sender en kjempestor :klemme: til alle dere jenter der ute.
Trodde en stund at det bare var meg som syns det gjør vondt med alle de flotte, store magene på alle kanter......
For all del, det er jo veldig bra for dem.
Men håper jo at vi som sliter litt, også kan få en liten bebis i magen snart.
(skal til med andre forsøk i juli/august):kryss:
Lykke til dere jenter. Måtte det bli en fruktbar sommer!!!
Hilsen ei som vil være Optimist

Årsmodell81
04-06-2005, 11:52
Ja det skal være sikkert, du er ikke den eneste som føler det slik :klemme: ! To vennepar av oss har blitt :familie: og nå fikk vi høre at to av fetterne til min kjære samboer skal ha også. Vi har nettopp begynt å prøve, men jeg er en av MANGE som vil bli gravid NÅ, helst etter første forsøk. Derfor er det godt å komme inn hit å se at det er ikke bare deg og meg som ser gravide mager over alt, men mangemangemange fler.

Håper disse små ord hjalp, dine ord hjalp ihvertfall meg :rødme: