Vis full versjon : Ny på snart gravid....
har lurt en stund på om det er mange av dere som vet dere er gravide når dere melder dere inn her..eller iallefall har en mistanke om at dere er det?? og i tilfelle, hvorfor melder du deg inn her?
Mener ikke noe vondt med spørsmålet, men syns det er mange som melder seg inn her, og nesten før vi har fått skrevet velkommen så tester noen positivt...
Dette gjelder for all del ikke alle nye på forumet, men det har vært noen på den korte tiden jeg har vært her......
Vet det kan være gøy å dele en eventuell graviditet med noen, men kan ikke det like så godt gjøres på snart mamma sidene???:vetikke:
Bare en tanke...og hva tenker dere andre om dette?
Popsinune
03-06-2005, 14:56
Jeg vet ikke, men tror en del leser her en god stund før de skriver egne innlegg eller svarer på andres. Og når de først tester positivt, blir det innlegg nr 1. :vetikke:
Tilbakemeldingen blir jo som tidligere påpekt betraktelig mer upersonlig til nick man ikke kjenner eller har noe forhold til.
PrøvePus
03-06-2005, 14:58
Jeg vet ikke, men tror en del leser her en god stund før de skriver egne innlegg eller svarer på andres. Og når de først tester positivt, blir det innlegg nr 1. :vetikke:
Tilbakemeldingen blir jo som tidligere påpekt betraktelig mer upersonlig til nick man ikke kjenner eller har noe forhold til.
Sign.
Jeg hater overskrifter som "Oj, den satt FØR jeg i det hele tatt begynte å ha sex..." eller "Dette gikk jammen fortere enn lynet!"......
Da jeg melte meg inn på SG var det for å prate med og lese om andre som ønsket å bli gravide, og lese om MA. Tilfeldigvis ble jeg gravid etter ca 3 uker, men jeg visste jo selvfølgelig ikke det da jeg meldte meg inn. Men jeg visste jo at jeg prøvde...
Nå mistet jeg da, og er tilbake igjen.
Håper ikke noen melder seg inn bare for å få si til mange at de er gravide, men dette er vel et forum for alle som prøver? Både de som får det til fort, og de som trenger ltt lengre tid...?
Håper ikke noen melder seg inn bare for å få si til mange at de er gravide, ...?
Det er akkurat den tanken jeg har hatt..men kan ikke helt forstå hva som er vitsen med å dele det med en gjeng totalt ukjente jenter...
Ikke misforstå innlegget mitt, for jeg syns det er flott når noen tester positivt på 1, 2 pp det er dem vel undt..alle er vi prøvere, men altså: vet dem at dem er gravide når de melder seg inn??
Det er akkurat den tanken jeg har hatt..men kan ikke helt forstå hva som er vitsen med å dele det med en gjeng totalt ukjente jenter...
Det har jeg også alltid lurt på. Selv så ser jeg ikke helt poenget med å gratulere totalt ukjente jenter heller, så når jeg først skriver inne på "jeg har testet positivt" så er det til kjente brukere som jeg på ett eller annet nivå har ett forhold til.
Det har jeg også alltid lurt på. Selv så ser jeg ikke helt poenget med å gratulere totalt ukjente jenter heller, så når jeg først skriver inne på "jeg har testet positivt" så er det til kjente brukere som jeg på ett eller annet nivå har ett forhold til.
Signerer denne. Jeg skal vanligvis ha lest noen innlegg og gjerne ha dannet meg et bilde av personen bak nicket før jeg gratulerer noen. Egentlig det samme som i TRL, jeg gratulerer ikke fremmede gravide på gaten heller ... :vetikke:
Victoria_
03-06-2005, 17:44
Liker å tro at det ikke er så mange som skriver inn sitt første innlegg allerede etter at de er blitt gravide...men kan virke slik dersom man skriver at man er gravid etter bare 2-3 innlegg :vetikke: Ikke det...gleder meg på deres vegne, men det blir som tidligere sagt ikke det samme dersom det er en som har vært på SG en stund. Blir virkelig glad på deres vegne - de som har et mer kjent navn her inne...:klemme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.