PDA

Vis full versjon : I dag ble jeg helt grepet!

Humlesnurr
04-06-2005, 23:51
Vet ikke hva som er kommet over meg, men *klikk* så ble jeg plutselig bare helt grepet...fullstendig overveldet av en morsfølelse, et enormt behov for å ha en liten tass å elske med hver celle!!!

Bare tenk da, å øse kjærlighet utover noe du har skapt sammen med din kjære...så lite, så sårbart, så avhengig, så perfekt...:hjerter:

http://www.skravlekroken.com/images/smilies/ma.gif

Jeg har så lyst på baby!!! Jeg vil bli mamma!!! NÅÅÅ!!!

Roxanne
05-06-2005, 00:07
Jeg :kryss: for at du har en sånn liten go `klump i løpet av nesten år!!

Lita
05-06-2005, 00:10
*sukk* skjønner deg godt, jeg :himle:

Ønsker dere også lykke til! :kryss:

:klemme:

evasofie
05-06-2005, 00:25
Lykke til ! :kryss: fingrene for deg, jeg !! ( håper å få testet i neste uka)...

Arielle
05-06-2005, 00:41
Kjenner meg igjen her.....Spesielt etter jeg har hatt en av de livaktige drømmene mine, der jeg enten er gravid, eller har et nydelig barn i armene mine.....Sukk. I natt drømte jeg forresten at jeg var gravid, det var så livaktig:magen: :elsker: Sukk

Gravidada
05-06-2005, 08:37
Ta godt vare på den gode morsfølelsen, Humlesurr, jeg er helt sikker på at du får øst den over en liten baby en vakker dag.

Selv må jeg ofte minne meg på denne: "Elsk meg mest når jeg fortjener det minst", for nå er ikke babyene små lenger, men to rampete guttunger :vetikke:

Tidl. bruker
05-06-2005, 12:25
Hei på deg Humlesnurr!

Jeg skal :kryss: for at du får en liten en snart, jeg. Hihi, gleder meg som et barn selv, jeg.. :heia: Blir jo såååå koselig..

Humlesnurr
05-06-2005, 12:30
Jaaaaa, jenter....nå :heia: :heia: :heia: :heia: :heia: jeg for harde livet, for oss alle... Håper det blir familieforøkelse for alle i 2006!!!

Solan
05-06-2005, 12:46
Det barnet(a) som jeg så inderlig håper dere får, kommer til å få det utolig fint sammen med deg! :glis: Tror du er en person som har veldig mye å gi, både av kjærlighet og empati og mer til! (det skulle vært et stort rødt hjerte her da!)

Ta vare på den gode morsfølelsen, Humlesnurr, og bevar den i hjertet ditt til et lite hjerte begynner å banke i magen din!!!

Go :klemme: fra ei som :kryss: fingrene for deg!

Luttmo
05-06-2005, 12:53
Ta vare på den gode morsfølelsen, Humlesnurr, og bevar den i hjertet ditt til et lite hjerte begynner å banke i magen din!!!

Ønsker dere masse, masse lykke til Humlesnurr :lykke:

:klemme: fra Luttmo

LilleK
06-06-2005, 12:21
Åh, jeg kjenner meg igjen Humlesnurr! Det er en deilig følelse, men den blir nok enda bedre når vi en dag sitter med vidunderet i armene som er skapt sammen med den vi elsker. Jeg gleder meg til det. :kryss: :kryss: :kryss: for at du snart får oppleve det Hulesnurr!!! :heia: :heia:

LilleK
06-06-2005, 12:21
Åh, jeg kjenner meg igjen Humlesnurr! Det er en deilig følelse, men den blir nok enda bedre når vi en dag sitter med vidunderet i armene som er skapt sammen med den vi elsker. Jeg gleder meg til det. :kryss: :kryss: :kryss: for at du snart får oppleve det!!! :heia: :heia:

Kine
06-06-2005, 12:58
:kryss: :kryss: for at du og alle her lykkes snart:heia: . Det er noe helt utrolig stort å opleve det å bli mor. Nå gleder jeg veldig til den dagen jeg lykkes med å bli :gravid: for jeg vet hvor mye glede jeg har i vente:heia: .

Arachnida
06-06-2005, 16:43
Lykke, lykke, lykke til...:klemme:

Håper på en :Positiv: neste uke jeg...kanskje det er litt for tidlig?!?!

Jaja...uansett, så håper jeg at alle vi kan snart møtes igjen...bare på SM... :glis:

Det hadde vært noe, det... :grouphug:

rale
06-06-2005, 18:14
Må bare få henge meg på og si LYKKE TIL HUMLESNURR!!!!
Jeg også ser for meg den dagen jeg sitter på sykehuset med en liten nydelig bylt i armene,som jeg bare skal vise stolt frem til nyvordene besteforeldre,tanter og onkeler+++. Bare gå rundt med barnevogna og være stolt hønemor!!!
Noen ganger går livet altfor sakte fram....:)

Arachnida
06-06-2005, 18:19
Noen ganger går livet altfor sakte fram....:)

Huff ja...det kan jeg være enig med deg i.

Som jeg har skrevet tidligere: Jeg skulle ønske jeg kunne føde i morra! :sparke:

rale
06-06-2005, 18:22
Som jeg har skrevet tidligere: Jeg skulle ønske jeg kunne føde i morra! :sparke:

Eller i kveld faktisk!!! Klar som et egg!!! :glis:

Arachnida
06-06-2005, 18:25
Eller i kveld faktisk!!! Klar som et egg!!! :glis:

Så deilig å høre at det er flere av oss...:klemme:

Håpende ria
06-06-2005, 18:30
Skal :kryss: og tær får at du skal få oppleve å bli :fert: veldig snart slik at du kan elske en liten :baby: med hver celle i kroppen...

Lykke til med prøvigen....

http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_67.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNxmk570YYNO)

rale
06-06-2005, 18:33
Så deilig å høre at det er flere av oss...:klemme:

Hehe,jeg tror nok innerst inne at vi er veldig mange "Hønemorer" inne her ja! :klemme:

Humlesnurr
06-06-2005, 22:23
Hvor herlige dere er jenter!!!

Måtte en liten engel komme til hver og en av oss...:kryss: