Vis full versjon : Hvorfor tilbringer du tid på sg?
Lager her en spørreundersøkelse på hvorfor folk tilbringer tid her inne. Er jo litt spennende å finne ut hva det er med dette nettstedet som gjør at jeg selv og andre bruker timevis her inne....
Jeg meldte meg inn fordi jeg som snartprøver fikk litt hetta av alt som snart skulle begynne her i huset. Jeg er nødt til å vite så mye som mulig om sånne ting før jeg går inn i det, og da var jo dette forumet det beste.
Men jeg skulle jo ikke bli aktiv her jeg da. Neeeei.. Hormonsprengte forum var ikke helt tingen for meg. Ble litt for mye liksom.. :himle: Jaja.. Så feil kan man ta. Det er rimelig mange innlegg siden. :p Jentene her inne er jo så supre at jeg bare måtte bli litt mer aktiv enn hva jeg hadde først tenkt.
Nå tilbringer jeg forøvrig tid her også fordi dere er de eneste som vet om våre planer. Og siden jeg ikke kan plage vettet av omgivelsene mine med babymaset mitt, så må jeg finne noen andre å la det gå ut over.
Humlesnurr
07-06-2005, 12:29
Jeg tilbringer tid her inne fordi jeg synes det er kjempespennende, ikke minst motiverende!
Det er godt å ha et sted hvor man kan dele tanker og følelser, heie andre i mål, ikke minst få svar på så mange spørsmål som i allefall jeg sitter inne med, som den "ferskingen" jeg er! :rødme: :fnise:
Føler dette er et forum der jeg kan være 100% meg selv, der jeg ikke bare finner svar, men faktisk også venner! :dulte:
Jeg var på leit etter informasjon om prøverørs metoden da jeg datt over sidene her..Lurte litt i krokene en tid, før jeg turte å melde meg inn. Her fant jeg mange i samme situasjon som meg, det var godt å ikke føle seg så alene om dette. Har funnet mye støtte og styrke i folkene her inne. Liker en god diskusjon,og føler at man blir akseptert for de meningene man har...liker også inndelingen forumet har med de forskjellige klubbene...Av og til kjenner jeg at jeg angrer litt på at jeg fant forumet, for jeg bruker så sinnsykt mye tid her inne..men det gir meg mye, og det var derfor lett å bli avhengig.
Jeg syns det er godt å kunne prate om prøvingen, slim, mens, utflod, sex etc. da jeg overhodet ikke kan prate om noen av disse tingene med mine venninner.I tillegg har jeg lært utrolig mye her!!! Så TAKK til alle hjelpsomme og hyggelig folk :takker: .
Tidl. bruker
07-06-2005, 13:47
Jeg tilbringer tid her inne fordi jeg synes det er kjempespennende, ikke minst motiverende!
Det er godt å ha et sted hvor man kan dele tanker og følelser, heie andre i mål, ikke minst få svar på så mange spørsmål som i allefall jeg sitter inne med.
Føler dette er et forum der jeg kan være 100% meg selv, der jeg ikke bare finner svar, men faktisk også venner! :dulte:
Signerer innlegget til Humlesnurr!!
Dere er toppers, jenter!!:klemme:
Popsinune
07-06-2005, 13:51
Fordi :bryn: hadde blitt sprø dersom jeg hadde skravlet med ham om alle disse temaene vi tar opp her inne. :dåne:
Dessuten står man friere til å ta opp ulike ting her, enn hva man kanskje er 'face to face'. :jupp:
Det er veldig godt å kunne prate med andre som er i samme situasjon, og jeg får mange nyttige tips. Har lært utrolig mye etter at jeg fant dere her på SG.
Det er jo også utrolig mange hyggelige mennesker her, og en blir så godt mottatt. Ble helt rørt jeg da jeg meldte meg inn og fikk en så fin velkomst.
Bobbelur
07-06-2005, 14:31
Jeg er på Sg fordi her kan jeg skravle med masse hyggelige damer. Og hvor ellers kan jeg finne ut av tapp og temp og alt det jeg egentlig mener jeg ikke skal bry meg om nå i sommer??
Trives her jeg...
-Nemooo-
07-06-2005, 16:34
Nr. 1,3,4 og 5 svarte jeg.
Puspersille
07-06-2005, 16:38
Jeg er på Sg fordi her kan jeg skravle med masse hyggelige damer. Og hvor ellers kan jeg finne ut av tapp og temp og alt det jeg egentlig mener jeg ikke skal bry meg om nå i sommer??
Trives her jeg...
Så enig,så enig :jupp:
Årsmodell81
07-06-2005, 16:42
Det er utrolig deilig å komme til et sted hvor det er flere i samme situasjon, jeg får vite mye om det jeg lurer på bare ved å sitte å lese diskusjoner og svar. Som "ferskis" så er det masse rart som surrer rundt i hodet, og da er det godt å komme inn hit å "få det ut". For det er ikke alt du kan spørre samboer og venninner om. Men her kan du spørre om alt mulig rart uten å være redd for å dumme deg ut!
Det var faktisk Oliv-mannen som oppdaget SG..... Vi var sammen på leting etter mer informasjon om diverse hormonkurer som jeg gikk på gjennom en lang periode, Olivmannen oppdaget SG og mente at jeg skulle melde meg inn og stille noen spørsmål om Pergo etc.... Og sånn havnet jeg her.....
Er nok ikke av de mest aktive brukerene, men deltagelsen svinger i perioder....den siste tiden har jeg vært mer inne enn noen gang tidligere. Det er støttende med alle dere jenter (og gutter) her, godt å kunne tømme hodet for prøvertanker på et sted hvor de blir forstått!
Men det er alltid et men, SG er for min del noe det er lett å bli avhengig av.....og akkurat det liker jeg ikke! ....bare må innom å se hvordan det går med den og den...og skrive litt i dagboken min...og hvordan går det med den spennende diskusjonen.... Må innrømme at jeg har forsøkt å redusere antall timer som blir brukt her inne, men det er ikke lett.....
Dagbooooooook!! :glis: Og smilyes! Og så selvsagt alle hyggelige og søte små mennesker som sitter og sliter i samme retning som meg selv :nikker: Det er godt å få lufte tankene sine litt uten tanke på hvilke reaksjoner en får. Her inne er de sære tankene mine normale, og det jeg ikke tør si tilalle kan jeg blåse ut i dagboka mi. Kjempegreit!!
Nå tilbringer jeg forøvrig tid her også fordi dere er de eneste som vet om våre planer. Og siden jeg ikke kan plage vettet av omgivelsene mine med babymaset mitt, så må jeg finne noen andre å la det gå ut over.
Signerer denne jeg. I tillegg er alle her inne så hyggelige, det blir fort noen timer når man først logger seg på. Forøvrig har jeg lange perioder hvor jeg ikke er aktiv i det hele tatt, trenger faktisk litt pause herfra også.
Carina83
07-06-2005, 19:03
Jeg bruker/tilbringer tid på SG fordi det er så mange koselige jenter her inne & jeg finner andre i samme situasjon som meg selv.
Må bare gi dere en :klemme: alle sammen! Takk for at dere her godt å ha noen å dele gleder og sorger med:dulte: .
Pernille
07-06-2005, 23:01
SG er for min del noe det er lett å bli avhengig av...DER er årsaken til at jeg henger her så godt som daglig ennå, 5 år og 7 mnd etter innmelding (og snart 3 år siden prøving var et avsluttet kapittel).
:rødme:
Tidl. bruker
07-06-2005, 23:03
Det er godt å ha et sted hvor man kan dele tanker og følelser, heie andre i mål, ikke minst få svar på så mange spørsmål som i allefall jeg sitter inne med, som den "ferskingen" jeg er! :rødme: :fnise:
Som jeg skulle sagt det selv :heia:
PrøvePus
07-06-2005, 23:30
-Jeg bruker tid inne på SG fordi jeg elsker å skravle med dere godjentene mine:klemme:
-Finner som regel svar på alt jeg lurer på, og t.o.m andre ting enn prøving og graviditet.
-Føler at det er godt å snakke med folk som deler samme tanker og følelser som meg, ikke minst humor:geiper:
-At jeg kan snakke ut om ting og være meg selv..
spørre om pinlige ting og:rødme:
-Hehe i tillegg synes :bryn: det er kjekt at jeg får utløp her inne på alt som har med baby og gjøre:fnise: ellers ville han blitt :gal:
Gir dere alle en kjempeklem!! Hva skulle jeg gjort uten dere...:klemme:
Hvemsomhelst
08-06-2005, 01:31
Jeg føler jeg treffer mennesker i samme situasjon som meg selv. :klemme:
Jeg også. :nikker:
Arachnida
08-06-2005, 17:28
Me tooooo... :glis:
Egentlig kunne jeg krysset av på alle, men svarte 1 - 3 - 5. ( - og så har vi jo sååå kule smilier her inne :geiper: ).
Arachnida
08-06-2005, 18:47
og så har vi jo sååå kule smilier her inne :geiper: ).
Det er jeg HEEEELT enig i... :yiiha:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.