PDA

Vis full versjon : Happy happy me!!

Taien
08-06-2005, 12:48
Hei alle sammen!!:hyper:

Jeg er så letta!! Har vært hos gyn'en i dag...og dere som 'kjenner' meg etterhvert,vet at jeg grua meg noe så innihampen!!!

Det gikk KJEMPE bra!!:glis: Fikk vite at grunnen til at jeg føler så sterkt ubehag ved undesøkelsen,er at livmorhalsen min ligger kraftig bakover..så de må presse ganske mye for å komme til..:grøss:

Men hun var SÅ forsiktig..og det gikk bra. Hun tok ultralyd og hele pakka.
Ut ifra alle undersøkelser har jeg INGENTING gale med meg...:heia: :heia:

Og nå sender hun papirene til Haugesund!!!!!!!:jippi:

Så fikk jeg resept på pergotime...og skulle begynne å bruke dem på dag 5 i syklussen....OG DET ER I DAG!!!!Så jeg kunne bare sette igang!!! :woohoo:

Så nå er vi 'back in business'!!!!! Jeg er kjempe happy nå...og utrolig opptimistisk!!!

Det dukker nok opp en del spørsmål etterhvert...men da vet jeg jo at jeg kan komme med dem her og få KJEMPE gode svar!!

Jeg er så happy happy happy happy.........Nevnte jeg at jeg var LITT fornøyd??!!! :dubidua:

Happy :klemme: :klemme: fra Taien!!!

Noba
08-06-2005, 12:53
Nevnte jeg at jeg var LITT fornøyd??!!! :dubidua:

Ingen tvil om det nei :knegg: Dette var jo kjempe flotte nyheter. Blir en spennede syklus for deg nå. Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til :kryss:

mooly
08-06-2005, 12:56
Så fint at det gikk så bra da! Ønsker deg lykke til videre! :kryss:

Hetty
08-06-2005, 12:57
Åh... så spennende! Ikke rart du er fornøyd! :glis: Lykkelykke til! :lykke:

Beautiful mind
08-06-2005, 13:01
Hei Taien:vink:

Ikke rart at du er happy:glis:

Håper det klaffer for dere snart:klemme:

Masse masse lykke til videre:kryss:

Teeny
08-06-2005, 13:26
Så flott at det endelig skjer noe!! Og så flott at alt så bra ut! Kjenner den følelsen, ja!

Lykke til med pergoen! Håper den gjør susen for dere. :klemme:

PrøvePus
08-06-2005, 13:29
Tror nok absolutt at det er digg følelse for deg å begynne! Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til!!:kryss: :kryss: :heia: :heia: :klemme:

Regnbue
08-06-2005, 13:30
Kjære deg!
Så bra at det gikk så godt!!! :hyper:
Håper pergokuren gjør susen, og at du snart har en hybelboer i magen din!!! Lykke, lykke til!!!
:klemmer:

Celia
08-06-2005, 13:33
Krysser fingrene for deg jeg også. Lykke til med pergo :klemme:

Humlesnurr
08-06-2005, 13:33
Så bra! :juhu:
Kjempekjekt å høre at det gikk bra og at det ikke er noe galt! Må vel nesten får gratulere deg da...:heia:
Svev videre på lykkerusen din og ha en fantastisk dag!

Ikke minst - lykke til med prøvingen nå! :kryss:

Taien
08-06-2005, 13:35
Hei igjen alle sammen!

Tusen takk for alle :klemme: !! Jeg begynner å komme ned til landjorda igjen nå...:fnis: Tok LITT av i forrige innlegg..
Men jeg er fremdeles utrolig glad og spent.... Håper så utrolig masse at pergoen virker!!

Men et spørsmål...jeg skal på båttur til Newcastle i helja..og siste pergo-tabletter skal tas sødag...bør jeg avstå fra 'alkyhylen' da?? (Jeg og ei venninne skal reise på jentetur...så hun blir nok kjempe fornøyd om jeg ikke kan ta meg noen glass,ja!!:knegg: )

Stoor :klemme: :klemme: og takk fra Taien

Regnbue
08-06-2005, 13:39
Men et spørsmål...jeg skal på båttur til Newcastle i helja..og siste pergo-tabletter skal tas sødag...bør jeg avstå fra 'alkyhylen' da?? (Jeg og ei venninne skal reise på jentetur...så hun blir nok kjempe fornøyd om jeg ikke kan ta meg noen glass,ja!!:knegg: )

Stoor :klemme: :klemme: og takk fra Taien

Jeg har ikke hørt at det skal være noe problem med alkohyler og pergo. Min gyn sa iallfall ikke noe om det.. men kanskje noen andre her inne vet bedre enn meg?

naomi
08-06-2005, 14:19
Så flott at det gikk så bra for deg da Taien, ser du det var ikke så ille...:himle: Det er godt å komme et skritt videre..får håpe ventetiden mot positiv test ikke blir alt for lang for dere..og kos deg på jentetur :skål:

:klemme:

Håpende ria
08-06-2005, 16:32
Hei, hei :vink:

Så godt å høre at det gikk bra med deg oss gynekologen.
Skal :kryss: og tær for deg denne syklusen, håper at dere får det til :fert: ..

Luttmo
08-06-2005, 18:02
Så flott at det gikk bra på undersøkelsen. Lykke til videre nå, :kryss: for deg!

Riktig god tur og kos deg masse!