Vis full versjon : Damiana i stedet for Don Quai
Hei!
Etter å ha prøvd å bli gravid i 6 måneder leste jeg om Don Quai her i forumet. Etter å ha lest litt om dette produktet fant jeg også info på nettet om noe som heter Damiana. (Damiana skal blandt annet øke fruktbarhet). Snakket med damen i helsekosten, og hun anbefalte Damiana i stedet for Don Quai hvis jeg forsøkte å bli gravid. Jeg kjøpte en boks til en måneds forbruk, da denne var brukt opp hadde jeg ikke råd til å kjøpe en til, men det trengte jeg heller ikke, mensen uteble og graviditetstesten var positiv!!! Nå er jeg 5 måneder på vei! Vil anbefale å prøve Damiana, og jeg vil gjerne ha tilbakemelding om det fungerte for noen av dere.
~Damiana~
Hvor mye kostet det, og kan man få det i alle slags helsekostbutikker??
Ja det lurer jeg på oxo..!
Aldri hørt om Damiana jeg.. Hørtes veeeldig intressant ut!!
Gartulerer så mye med :baby: i magen!!!!!
Solstrålen
05-11-2003, 21:37
Gratulerer med :gravid: !!!!!!!!
Jeg har også lest om Damiana, men har ikke fått tak i det i helekostbutikkene. Det er lenge siden jeg prøvde, men kanskje de har fått det nå. Det skader ikke å prøve i alle fall. Funket for deg... Håper prisen er overkommelig.
Hvor mye tar du pr. dag?
Hilsen
Gratulerer med :gravid: !!!!!!!!
Jeg har også lest om Damiana, men har ikke fått tak i det i helekostbutikkene. Det er lenge siden jeg prøvde, men kanskje de har fått det nå. Det skader ikke å prøve i alle fall. Funket for deg... Håper prisen er overkommelig.
Hvor mye tar du pr. dag?
Hilsen
Så den i helsekosten i går, gitt.. Fikk meg ikke til å kjøpe den:rødme: .. Den kosta 169,00 - men er det noen som kan si litt om de forskjellige merkene? Glemte å memorere merket på denne, men boksen er hvit med regnbuefarger i striper på øvre del, tror jeg. Noen ide om hva det er?
Klem
Lykkeliten
06-11-2003, 10:36
Jeg har Damiana fra Nature's Sunshine.
Litt info fra nettet:
Damiana
Virkning: Potensøkende.
Damiana kommer fra en en liten busk som vokser i Afrika, Mexico och sør i USA. Aftonbladet anbefaler at man lar tørkede damianablader koke lett i vann, og deretter drikker man dette som en te.
Spesielt kvinner har bemerket at en kopp te som tas omlag en time før sex får dem til å kjenne seg mer sexy og avslappet.
Ifølge Rømen får man kjøpt Damiana i kapselform på norske helsekostbutikker. Preparatet virker ifølge henne på hormonsystemet. NB. Overdreven bruk virker mot sin hensikt og kan være skadelig for leveren. Måteholden bruk er ufarlig.
- Damiana (latin: Turnera Aphrodisiaca / Diffusa)
Øker seksualdriften hos begge kjønn.
Øker oksygentilførselen til genitalia-området.
Brukes som støttebehandling ved ufrivillig barnløshet.
Brukes mot impotens. (skal ikke tas av gravide og barn)
Søkte litt i helsekost butikkene på nettet og kom over et produkt som heter ProEiris. Kanskje det kan være bra å ta siden det inneholder både damiana og don quai!!? Vet ikke så mye om det andre innholdet jeg...?? Koster 149 for en pakke hvertfall...
ProEiris - 30tbl OK Trading
Hormonfritt alternativ til kvinner i alle aldre!
Brukes ved tørre slimhinner, PMS problemer, ubehag i overgangsalderen. Inneholder; Dong Qai, Bipollen, Damiana. Borago, Gelè Royal og E-vitamin.
Hei alle sammen!
Takk for gratulasjoner! :-)
Jeg fikk tak i Damiana i første helsekostbutikken jeg var i, men det er jo ikke sikkert alle helsekoster har dette. Skal finne ut i helga hva den butikken het, husker ikke det akkurat nå. Det kostet vel 159,- for en boks med 60 tabletter, jeg skulle ta to tabletter om dagen. Så det holdt til en måneds forbruk, men jeg var heldig og trengte jo ikke mer enn det da. :-)
Boksen med regnbuestriper er kanskje Solarays Damiana? Solaray har vel regnbuestriper på boksene sine hvis ikke jeg husker feil?
~Damiana~
Solstrålen
08-11-2003, 16:00
Hei!
I dag kjøpte jeg Damiana fra Nature`s Sunshine (dette merket er generelt billigere enn Solary). Det kostet 139kr. Det står på boksen at man skal ta 2 kapsler 2 ganger daglig. Dette holder da i bare 25 dager. Blir litt dyrt.... Var det 2x2 du tok Damiana?
Når i syklusen skal jeg begynne?
Har også surfet litt på nettet, og det ser jo ut som om denne indianerurten er veldig bra og fruktbarhetsgivende.
Hilsen
Hmmm....kanskje jeg skal hive meg på deg ja... Har gått på DQ i 2 mnd nå, og er VEEEEEEEELDIG fornøyd. Det har ikke blitt baby,mn lutealfasen er blitt normal (var nede i 8 dg) OG jeg har mye mer EL slim osv...
Hurra for helsekost!
Klemmer Liffy :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.