Vis full versjon : Graviditet etter SA
Bø på dere!!!
Lurer på en ting.
Når man har SA, er det vanskeligere å bli gravid neste gang da???
SA jo for mange år siden. Den gangen gikk jeg jo på piller,og ble gravid likevel. Men nå,som vi virkerlig prøver,så får vi det ikke til. Er i 6.pp. nå. Syns det er sabla urettferdig,men...er vel ingen der inne i kroppen min som lytter til det ser det ut som! :(
Noen som har erfaringer med at det kan være vanskeligere å bli gravid etter SA kanskje???
Ta en titt på denne (http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=50385&page=1&pp=10) diskusjonen. Jeg lurer forsåvidt på det samme og venter i spenning på om mensen dukker opp i det hele tatt etter utskrapning for to uker siden......:-)
Lykke til! :kryss:
Tusen takk for linken!
Ble litt klokere da,men ser det er veldig forskjell fra person til person! Vi får bare :kryss: og håpe på det beste:)
Jeg tror ikke at det skulle være noe problem at du har hatt en SA tidligere. Har du regelmessig syklus? Vet du om du har EL? Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at det skal være noe galt, noen ganger tar det litt tid før den sitter selv om man er helt "normal". Du vet at du kan bli gravid, det er jo et godt tegn!
Håper på det beste for dere og at den sitter ganske så snart!! :kryss:
Klem fra meg:-)
Jeg kan bare svare for meg selv...
Den 28. april hadde jeg en SA, den 4 juni testet jeg positivt igjen :kidoki: . Så jeg tror ikke at en SA skal gjøre noe negativt for neste sjanse til å bli gravid.
Ønsker deg MASSE lykke til med å bli gravid :kryss: !!!!!
Tussi jenta
10-06-2005, 01:34
Jeg har hatt 3 SA i løpet av det siste året. Så jeg har da blitt gravid igjen etter en SA.
Jeg har og blitt gravid på p-pillen før, faktisk 2 ganger. Og nå når vi virkelig prøver vil jo ikke spiren sitte.
:kryss: for at du snart blir gravid og at spiren sitter.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.