Vis full versjon : Neg.tester men 17 dager over tiden
Heisann
Har vært inn på sidene før og smugtittet. Dette er første gang jeg stiller et spørsmål. Har observert at det er mange gode svar her. Stoler heller på menigmann enn leger. Jeg har et spørsmål. Jeg er nå 17 dager etter at jeg egentlig skulle ha hatt mensen. Vi har forsøkt å bli gravid siden april men ennå ikke lykkes. Jeg har tatt to tester men begge viste negativ. Er det noen som har opplevd dette? Har aldri hoppet over mensen før, den kan være sen, men ikke med 17 dager. Har tenkt å ta en ny test, men har ingen tegn på at jeg er gravid. Med førstemann fikk jeg ømme bryster med en gang. Er det evt. vanlig at en ikke får symptomer med andremann?
Hilsen Serriøs
Pernille
07-08-2003, 01:25
Heisann
Har vært inn på sidene før og smugtittet. Dette er første gang jeg stiller et spørsmål. Har observert at det er mange gode svar her. Stoler heller på menigmann enn leger. Jeg har et spørsmål. Jeg er nå 17 dager etter at jeg egentlig skulle ha hatt mensen. Vi har forsøkt å bli gravid siden april men ennå ikke lykkes. Jeg har tatt to tester men begge viste negativ. Er det noen som har opplevd dette? Har aldri hoppet over mensen før, den kan være sen, men ikke med 17 dager. Har tenkt å ta en ny test, men har ingen tegn på at jeg er gravid. Med førstemann fikk jeg ømme bryster med en gang. Er det evt. vanlig at en ikke får symptomer med andremann?
Hilsen Serriøs
VET du når du hadde eggløsning? VET du at mensen skulle kommet for 17 dager siden?
Hvis du ikke VET helt sikkert at EL er overstått og mensen skulle vært her forlengst, så kan det være så enkelt som at eggløsningen din har blitt forskjøvet. Det hender rett som det er, det.
Krepsejenta
07-08-2003, 09:29
Hei :vink:
Det er ikke uvanlig at i løpet av et år, så kan en syklus være litt spesiell.. Syklusen kan også bli forskjøvet hvis man stresser eller er syk.. Det er mye som skjer i underbevisstheten, spesielt hvis man prøver hardt, noe som jeg har en tendens til å gjøre..:gal2:
Når min syklus hang seg opp, hadde jeg heller ingen symptomer, så jeg regna nesten med at det ikke var noe. Men det med symptomer er veldig individuelt;)
Ønsker deg lykke til :kidoki:
:findag:
god morgen alle morgenfugler.
Ja jeg får vel vente og se. Det er bare så rart når en ikke har opplevd det før. Skulle hatt mens den 17-20 juli. Kanskje tante rød dro på ferie til noen andre. Har ikke savnet mensen før. Det blir litt spesiellt når en prøver å bli gravid.
Serriøs
god morgen alle morgenfugler.
Ja jeg får vel vente og se. Det er bare så rart når en ikke har opplevd det før. Skulle hatt mens den 17-20 juli. Kanskje tante rød dro på ferie til noen andre. Har ikke savnet mensen før. Det blir litt spesiellt når en prøver å bli gravid.
Serriøs
Kanskje det er noe spesiellt med sommeren ?? :confused: :confused: :confused:
Jeg temper, så jeg får holdt styr på syklusene mine... Og denne gangen fikk jeg EL , flere dager etter at jeg skulle hatt mens !!! :gal2: :gal2: På dag 32 , fant den det for godt å dukke opp !!! :gal: Hadde da rukket å teste et par ganger !!!! :sint: :sint:
Så denne syklusen vil vel bli nesten 50 dager, og det er første gangen på 10 år, jeg opplever noe sånt, og håper det blir med det også !!!
Men jeg har et lite håp om at det gjør susen da !!! :fert:
hei. det er ikke noe gøy når den går lang over tiden.
selv har jeg opplevd det flere ganger. en gang var den borte 2,5 mnd.da gikk jeg til legen,og dagen etter kom tante. noen mnd senere sjedde det samme, fikk tante den dagen jeg skulle til legen. så gå til legen,så får du sikkert tante med en gang!! men lykke til.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.