Vis full versjon : Hva bor dere i hus eller leilighet?
Carina83
14-06-2005, 15:30
Jada siden jeg først er i grubler hjørnet så lurte jeg på hva bor dere flotte Sg brukere i hus eller leilighet:glis: - Vi eier en selveier leilighet & stortrives litt utpå bygda:klemme:
LilleSoll
14-06-2005, 15:45
Vi bor i hus. Men vi har leilighet i kjelleren som vi leiger ut:glis:
Florence
14-06-2005, 15:51
Jeg og samboeren min bor i en 4-romsleilighet.
Har derfor god plass til en liten :baby: ...
Hus. Enebolig, altså. Deilig med litt plass :jupp:
Vi bor i hus, eier en tomannsbolig, leier ut den ene leiligheten. Godt å ha litt plass inne og en stor hage :)
Skrullan
14-06-2005, 16:20
Vi eier eget hus, med hage å sånn.. Deilig med stor plass.
Carina83
14-06-2005, 16:40
Ja er godt med litt plass vi har jo en liten hageflekk & stor veranda :klemme: . Det må jo være utrolig kjekt å eie hus med utleie muligheter. Leitageren betaler ned lånet for dere:glis: . Hvis vi noen gang skal flytte herfra og over i hus så hadde det jo vært kjekt om det var ett hus med utleimuligheter:hyper: .
VI flytter i 2-mannsbolig rett over nyttår. Bor nå i leilighet.
Carina83
14-06-2005, 16:56
Gratulerer så mye med hus kjøp da Lenemor:blomst: . Håper dere får snille naboer:klemme:
Me bur i ein tomannsbolig.. Har nett bygd ut med nesten 100 kvadrat og er kjempe nøgd med størelsen no.. trengte litt større plass med to små som skal rote og ha plass te å leike seg.. + at eg må ha plass te alt rotet mitt:rødme: So er eg glad for at me har ganske stor hage da, so eg trives godt i tomannsbolig(høyrer ikkje so masse til naboene):heia:
Leilighet, men vi flytter til enebolig i august! Gleder meg!!!
:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
Arachnida
14-06-2005, 23:02
Jada siden jeg først er i grubler hjørnet så lurte jeg på hva bor dere flotte Sg brukere i hus eller leilighet:glis: - Vi eier en selveier leilighet & stortrives litt utpå bygda:klemme:
Skulle ikke du vente med resten av spørsmålene til i morra da??
Visste at du ikke kom til å klare det :rofl:...
Vel...vi bor i et hus vi akkurat har kjøpt. Vi ble huseiere 21.april og det er ganske så stort for bare oss tre...det er derfor vi er i full gang med å :sex1:...får å fylle det opp litt liksom...hihi...
Arachnida
14-06-2005, 23:04
Skulle ikke du vente med resten av spørsmålene til i morra da??
Visste at du ikke kom til å klare det :rofl:...
Vel...vi bor i et hus vi akkurat har kjøpt. Vi ble huseiere 21.april og det er ganske så stort for bare oss tre...det er derfor vi er i full gang med å :sex1:...får å fylle det opp litt liksom...hihi...
Bare oss tre???
Jeg tror jeg dagdrømmer mye om dagen...hihi...
Jeg mente å si: Bare oss to...:rødme:
Carina83
14-06-2005, 23:35
:shock: Tror du at jeg har så liten selvkontroll??
:haha: jeg bare måtte ta en siste føre jeg skulle lage middag, men nå skal jeg bare svare på innlegg noen dager.. Får nå har jeg jo bidratt " litt " selv :klemme: . Og håper dere får fyllt opp med flere søte små:blunke:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.