Vis full versjon : Bryllupsreisen
Hurra!!
I dag har jeg og minamor bestilt togbiletter med statsbanen, mot vestlige utkanter :geiper: av vårt langstrakte land. Vi er nemlig invitert i bryllup i august, på andre kanten av landet og har spandert på oss tur, for å se vår kjære sg-venninne bli gift med sin flotte kjæreste. Oj, som vi gleder oss.
Vi har spandert på oss 2-køys kupé, inkludert frokost, på nattoget fra hovedstaden fredag 12 august. Må jo få skjønnhetssøvnen vår selvfølgelig ;)
Så er vi så fine på det, at hjemveien skal vi sitte og vifte med tærne på NSB-komfort "for deg som ønsker en litt behageligere reise". Gjett om vi gleder oss.
Se opp Stavanger, her kommer vi!!!
Og bare så det er sagt: ja dette er å anse som tilbakemelding på bryllupsinvitasjonen!!!
Masse hilsener fra Minamor og Marit
NB: ønskeliste mottas gjerne pr pm ;)
Må bare legge til et par ting... For å illustrere at ikke ti ville hester kunne holdt oss unna dette bryllupet... Minamor har tidligere den uken allerede reist 16 timer t/r til Stockholm, og skal sette seg på toget med godt mot og se frem til nye 8 timer en vei, med en 5 måneder stor mage... Marit må ta med seg jobben på toget, for når hun kommer hjem sent søndag kveld må hun rett i seng. Hun starter nemlig i ny jobb på mandag morgen. :D SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glade er vi i deg, vordende brud!! :jupp: :grouphug:
Må også bare få nevnt at det var Minamor som ringte til NSB's hyggelige kundeservice og snakket leeeeenge og vel med Trond som fikset og ordnet så vi fikk det rimelig med tanke på både Marit sitt og mitt studentbudsjett... :sparke: Til tross for hennes lille telefonskrekk når det gjelder sånne ting...
Må også bare få nevnt at det var Minamor som ringte til NSB's hyggelige kundeservice og snakket leeeeenge og vel med Trond som fikset og ordnet så vi fikk det rimelig med tanke på både Marit sitt og mitt studentbudsjett... :sparke: Til tross for hennes lille telefonskrekk når det gjelder sånne ting...
Trond er en fin fyr han. Takk Trond!! :klemme:
Mina, du fiksa dette helt fint ;) Nå er det bare å kjøpe inn noe godt som vi kan kose oss med, pakke kortstokken og yatzi-blokka, og så er vi klare for statsbanen... Jeg gleder meg sååååååååååååå masse!!!
Det ser forresten ikke ut som at bruden har sett vårt lille inlegg ennå, men siden vi ikke har fått noen s.u. dato, så kan vi jo sende linken til dette inlegget som pm til henne et par dager før bryllupet om hun mot formodning ikke får øye på det snart :fnis:
:shock:
Skal dere i bryllup her, og så er ikke jeg invitert..... :bælje:
:grouphug:
:heia: :woohoo: :jippi: :dubidua:
Skal dere i bryllup her, og så er ikke jeg invitert..... :bælje: Er ikke du invitert??? det var da mystisk :hm:
:fnis:
Babyja77
05-07-2005, 16:55
BUHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU:leiseg:
jeg kan ikke komme... bare fodri jeg skal bruke den vakre stemmen min i et annnet bryllup!!!
Vel Marit og MIna dere får representere meg!!! og ta masse fine bilder av diddi og didimannen!! så jeg får se hvor vakker hun var på dagen sin- deres:glis:
kos:klemme:
Vel Marit og MIna dere får representere meg!!! og ta masse fine bilder av diddi og didimannen!! så jeg får se hvor vakker hun var på dagen sinKlart vi skal ta masse bilder så du får se. Skulle bare mangle :snill:
Klart vi skal ta masse bilder
:shock:
Skal dere det....?!
:neglebit: *prestasjonsangst*
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.