Vis full versjon : Hva er Kilo Krig Klubben?
Hvem er dere og hvordan driver dere.....og kan jeg henge meg på?
:dubidua: Solå
Hei Solå!
Velkommen i klubben, selvfølgelig kan du være med. Her er det plass til alle som ønsker hjelp til å gå ned noen kilo. I KK-klubben har vi noe som heter Ukas mål:, nå er det ukas mål: Uke 46, som gjelder. Der legger vi inn hvilke mål vi har for uken, det være seg på spisefronten eller treningsfronten. Så fyller vi inn i innlegget vårt hvordan det går etterhvert - og det går bra eller om vi trenger litt hjelp/motivasjon av de andre.
Vi som er med på denne tråden er veldig forskjellige, noen har mange kilo å bli kvitt (som meg) mens andre ikke har fullt så mye å "drasse" på. Vi velger selv hvilke metoder som passer for oss selv, og om vi vil oppgi vekt og vektreduksjon - poenget er å ha noen å gi oppmuntring til / å få oppmundring ifra!
Håper du har lyst til å være med!
PS! Jeg leste om tempen din som ikke vil synke - spennende! Jeg temper selv, og tempen faller alltid hos meg dagen før eller samme dag som mensen kommer. Håper at du har hatt en "lureblødning". Jeg følger spent med på fortsettelsen. Lykke til :lykke: !
Takk:lykke:
Da henger jeg meg på neste uke jeg.
God helg.
Solå:lykke:
Takk i lige måde, Solå - en riktig god helg til deg også. Så "møtes" vi på madag"
:lykke:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.