PDA

Vis full versjon : Julemiddag

Tassen
17-11-2003, 13:18
Er litt usikker på hva jeg skal ta på meg på en julemiddag som jeg er invitert til. Det skal være på resturanten i et hotell, ganske fin tror jeg, men etterpå skal vi på nattklubb. Så derfor er jeg litt forvirret. Nattklubbklær eller resturant klær.

Med andre ord, bukse eller langt skjørt/kjole?

Noen tips?

Lilu
17-11-2003, 13:20
Hva med å ha på seg bukse? Med stilig topp til? Det blir jo nesten like pyntet som kjole?! det kommer selvsagt an på hva du føler deg vel i, og om mannen/samboeren din skal være med? Hvis han skal være med, ville jeg vært veldig sexy...

:lykketil:

Snart Tinemor
17-11-2003, 13:20
Jeg hadde gått for en kul sort kjole (lårkort/knekort) og noen stilige støvletter. Ha en litt fansy frekk frisyre og et smykke som kan gjøre det hele litt "tøffere"....

Eller hva??!

Tassen
17-11-2003, 13:29
Hva med å ha på seg bukse? Med stilig topp til? Det blir jo nesten like pyntet som kjole?! det kommer selvsagt an på hva du føler deg vel i, og om mannen/samboeren din skal være med? Hvis han skal være med, ville jeg vært veldig sexy...

:lykketil:

Mannen er ikke invitert, han skal få være med på et annet julebord litt senere. Da blir det mer "glitter og stas".

Lilu
17-11-2003, 13:39
Hmmm, vanskelig å si.. Jeg ville tatt på meg noe jeg følte meg vel i.. Jeg er en bukse-elsker, og syns bukse passer til alle anledninger!!!

:lol: