PDA

Vis full versjon : Jumpy jumper inn i sliterklubben

Jumpy
20-11-2003, 15:55
Heia!!

Jeg har ikke vært særlig aktiv her inne siden det ble nytt forum. Følte jeg trengte en pause,- og droppe testeklubbber etc. for det var like mye nedtur hver gang.

Nå skal vi igang med ISCI-forsøk på Riksen etter nyttår, og det er en lettelse at det endelig skal skje noe. Så jeg regner med at jeg blir litt mer aktiv her inne fremover i ventetiden.

Sklir rett inn blant sliterene, med over tre års prøving. Har fått påvist PCO og tilhørende dårlige eggløsninger og samboeren har litt dårlig svømmere, så kombinasjonen av dette gjør vel sitt til at vi har problemer med å bli gravid på egenhånd.

ØNSKER ALLE SLITERNE LYKKE TIL!!!
Gleder meg til å lese litt flere suksesshistorier om folk som prøver lenge og får det til. Det gir håp!

klem JUMPY :-)

Pia28
17-01-2004, 15:16
Hei Jumpy.

Ser det er lenge siden du la inn dette innlegget. Hvordan går det med dere? Er dere i gang med ISCI forsøket?

Vi er i vår 19.pp , så vi er ikke kommet så veldig langt. Er i gang med utredning og er under kategorien "ufrivillig barnløs". Lite kjekt...
Hittil har de ikke funnet noe som kan være årsak. Alt vel hos mannen, men meg er de ikke ferdig med enda...

Krysser fingrene for at det blir et 2004 barn på oss og de andre sliterne!

Jumpy
17-01-2004, 15:48
Hei Pia!

Tusen takk for hyggelig svar!!! Jo da, her er det oppkjøring til ICSI. Jeg hadde håpet å få begynne med medisiner denne måneden, men det var fullt på Riksen,- så de har holdt av plass neste syklus. Så da blir det vel egguttak i månedskiftet mars/april. Det blir veldig spennende.

19 prøveperioder er jo lenge da ... håper og x'er fingre for at det ordner seg for dere snart! En mager trøst kan jo kanskje være at de som er "uforklarlig barnløse" og hvor man ikke finner noe feil, er de som har best sjanse for å lykkes med prøverørsbehandling. Men jeg håper virkelig dere slipper det!

Det er frustrerende at det skal være så utrolig vanskelig å bli gravid. Jeg har gått i ti år og vært livredd for å bli gravid,- og nå har jeg gått i tre år og prøvd og er nå livredd for at jeg aldri skal bli det. Et paradoks egentlig.

Jeg joiner deg i kryssing av fingre (og tær) for at det skal funke for oss slitere. Det gir veldig håp når man ser at det går for andre som har prøvd lenge!

Med ønske om en fortsatt god helg :)

Stor klem Jumpy

Pia28
17-01-2004, 20:15
Så spennende da! Dumt det ikke ble oppstart denne måneden da, men plutselig er mars her!
Ja, det er godt å se at andre slitere får det til. Det gir et håp om at vi også en vakker dag skal greie det.

Jeg er inne i en fase hvor jeg nesten håper på at legene skal finne en feil på meg, fikse det og vips så er jeg gravid... Hehe...
Hadde det enda bare vært så greit...

Fortsatt god helg til deg også :)

Klem