Vis full versjon : Nå er det snart jul
Hei hei jenter :)
Nå nærmer det seg jul ja.... Flere enn meg som gleder seg??? spise masse god mat og kose seg :) Gleder meg skikkelig jeg!
Sitter her å laster ned julemusikk...
Tid pynter dere? Tenkte kanskje jeg skulle pynte litt idag jeg... få litt god stemning i stua! Lese på eksamen med julestemning,mandariner og pepperkaker :)
Eller lykke til til alle de andre som skal ha eksamen her inne!!
Jeg pynter ikke før om 2-3 uker, men tenkte å finne en adventstake i dag, så vi kan tenne et lys for den første søndagen i advent.
Jeg åpnet luke nr 24 i smarties-kalenderen min i dag, klarte ikke å stå imot presset lenger. Men jeg blei kjempeskuffa! (på julaften får jeg så mye annet godt allikevel at det ikke er nødvendig med julekalenderen da lenger.) Så jeg putta det pent inn i luka igjen og lukket den.
Ellers tenker jeg ikke så mye på jula, tenker stort sett mest over hvordan kroppen min oppfører seg om dagen. I dag er jeg bare sjokoladesugen som vanlig før mens.
:vibba: Heisann! :vibba:
Ja, nå er det snart jul!!
Jeg begynner så vidt å pynte idag. Kjøkkenet er først ut! Synes det er koselig med litt julestemning nå som vi går inn i adventstiden.
Stua og resten av huset får trolig ny "utsmykking" neste helg.
Når julen er over er jeg alltid lei pyntet, uannsett om det er satt frem uka i forveien! Derfor vil jeg begynne litt tideligere i år!
Lykke til på eksamen, Snuppsa! :lykke:
:yiiha: Klem Vekten :yiiha:
Takk :)
Tror e trenger det... hehe...
Jeg er åsså skikkelig lei når jula er over så vil åsså starte tidlig :)
Første gang jeg skal feire jul hjemme hos meg i år med begge familiene... Gleder meg til det ja... mitt første juletre... hehe :)
Det pynter jeg lille julaften ja!
Har laga kalender til forloveden her i tillegg... 24 pakker som henger i taket! Hihi han er jo bare 26 :)
Ha en fortsatt fin søndag alle sammen!
Hei Snuppsa
Takk for lykke ønskninger til eksamen: lykke til du også !!:lykketil:
Har fått julestemning, men har lovd meg sjølv å ikke pynte før etter eksamenen er overstått !!! Det er bare 5 dager til så det går nok. Har ikke kjøpt kalender heller. Det skal jeg gjøre i morga.... Men sjokolade i namm namm !!
Gleder meg ikke så mye til jul enda, men det kommer nok så snart jeg får tid til å begynne med julehandelen neste helg. Gleder meg egentlig mest til å ha fri fra jobben !!! Skal bli deili med to uker borte fra arbeidskolegaene synest jeg :fnis:
student31
30-11-2003, 15:03
Det blir lite pynting til jul før eksamen er overstått om to uker. Har hengt opp en julestjerne, brent 1. adventslyset (ikke hele dah!... :) ), og hører litt julemusikk, men ellers MÅ jeg få eksamen ut av verden før jeg kommer i julestemning! PUH... GRUER MEG!!!! ...hadde gjort seg med et lite blått kryss til jul... :) :)
Henger meg med på snuppsa og ønsker alle som har eksamen i disse dager LYKKE TIL!!! :kryss: :lykketil: :lykke:
:advent: Jeg ordner bare med julestjerna og lus i vinduene, samt adventlys. Resten av pyntingen kommer kanskje uka før jul. Jeg blir så lei julepynt at jeg drøyer det i det lengste. :nisse: Det får heller ikke bli værende så lenge før jeg pakker all julepynten i esken igjen. :nisse:
Gleder meg veldig til denne jula. Vi samler både vintermannens familie og min. Vi er hos oss som, samme som ifjor. Masse deilig mat og mye hygge.
Jannike_79
30-11-2003, 19:49
Jeg gleder meg masse til jul!!!
Jeg har funnet fram adventsstaken, også har jeg hengt opp stjerner i alle vinduene.. Vi har seks vinduer.. Hengte opp stjerner som ikke lyser, tre grønne og tre røde annenhver farge liksom.. Resten av pynten tar jeg fram seinere..
Lykke til til dere som har eksamen i desember!!
:klemmer:
Gleder meg kjempemye til jul :) Har pyntet huset i dag, hengt opp stjerne i vinduet, satt frem alle nissene mine og tent lys Synes julen er en koselig tid. Gleder meg til å pynte juletreet sammen med gutten min på snart 2 år, gleder meg til maten (elsker pinnekjøtt), og til å åpne presanger og all kosen som er i julen. I år skal vi gå rundt juletreet, har ikke gjort det siden jeg var liten. I kveld skal jeg pakke inn små ting som skal henge på julekalenderen til gutten min. Kjenner at julestemningen begynner å komme nå :nissefar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.