Vis full versjon : Julekalender
little my
03-12-2003, 19:28
Min favoritt er "The julekalender" som sendes i reprise nå i år. Med uttrykk som «Can you gjentake that?», «What dæven do we do?» :knegg:
Hvordan er det med dere?
Min favoritt er "Nissene på låven", synes det er så genialt!! Ler meg i hel av det!! Må jo også se litt på jul i skomakergata da, det er sååå koselig :)
Pulsatilla
03-12-2003, 20:51
Min favoritt er også klart nissene på låven. Har mange ganger hatt Asbjørns trøstende ord til seg selv i tankene da det viser seg at hun ikke er "på tjokka" likevel - "Tross alt er jeg jo mest vant til at jeg ikke skal bli pappa..." Trøster meg med det nesten hver gang mensen kommer - er jo mest vant til å få mensen - kan være litt skummelt med det uvante! :knegg:
Pernille
04-12-2003, 00:15
Min absolutte favoritt er The julekalender. Deinn e bærre lækker!
Men Nissene på låven er også et must da, den er knallgod den også.
The julekalender er nok den jeg liker best, men må få med meg skomakergata også.
Vi har laget oss appelsiner med nellik i og tar ut samtidligmed Jens Petrus...
Men heldigvis liker mine to søte håpefulle The julekalender - minstejenta (6 år) går rundt i 'nåså'ører (fulgte med Donald denne uka) og sier 'bob bob'...
Litt påvirket av mamma'n og pappa'n kanskje...
Pernille
04-12-2003, 00:38
Men heldigvis liker mine to søte håpefulle The julekalender - minstejenta (6 år) går rundt i 'nåså'ører (fulgte med Donald denne uka) og sier 'bob bob'...
:skratte:
Største junioren her går rundt og traller "Yeah, it's hard to be a nissemainn"... http://home.no.net/emedogto/musikk/synge.gif
:flau:
Hei!
Den koseligste julekalenderen syns jeg er skomakergata,så jeg stemte på det.
Men the julekalender liker jeg også veldig godt.
Liker TheJulenkalender veldig godt, men synes den begynner å bli litt oppbrukt. Fulgte nøye med på Jul på Månetoppen i fjor og synes den var VELDIG koslig - stemte derfor på den!
Jannike_79
04-12-2003, 11:07
Jeg må få med meg Jul i skomakergata.. Det var favoritten når jeg var liten og er fortsatt favoritten idag.. Ellers er jo både Nissene på låven og The julekalender veldig morsomme da.. :)
Her er favoritten The julekalender, den er hysterisk morsom :haha:
Men synes skomakergata er kjempebra også
The Julekalender (Kock Sokker og Sko, ikke sant) og Nissene på låven er begge dødsrå! Skomakergata er koselig, men Vazelinas hadde jeg ikke sansen for i det hele tatt.
Jeg stemte på "Jul i Skomakergata" fordi dette er den julekalenderen jeg vet jeg aldri kommer til å glemme.
Nå derimot liker jeg best å se "Nissene på låven" (når jeg har tid). Liker også å se "The Julekalender" men har faktisk glemt å se det i år :eek:
Tidl. bruker
11-12-2003, 09:42
Kryssa av for Hjulkalender'n med Vazzelina jeg, for voksne da. ;) Men av barneseriene er det jevnt løp mellom Skomakergata og Månetoppen faktisk!
little my
11-12-2003, 11:44
Ser ut til at vi har en foreløpig favoritt når det gjelder julekalenderserier på TV`n i år. Det er nemlig jul i skomakergata som leder foran The julekalender og Nissene på låven.
Artig med slike underesøkelser..:nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.