PDA

Vis full versjon : Julekalender

little my
03-12-2003, 19:28
Min favoritt er "The julekalender" som sendes i reprise nå i år. Med uttrykk som «Can you gjentake that?», «What dæven do we do?» :knegg:

Hvordan er det med dere?

uhr
03-12-2003, 19:31
Min favoritt er "Nissene på låven", synes det er så genialt!! Ler meg i hel av det!! Må jo også se litt på jul i skomakergata da, det er sååå koselig :)

Pulsatilla
03-12-2003, 20:51
Min favoritt er også klart nissene på låven. Har mange ganger hatt Asbjørns trøstende ord til seg selv i tankene da det viser seg at hun ikke er "på tjokka" likevel - "Tross alt er jeg jo mest vant til at jeg ikke skal bli pappa..." Trøster meg med det nesten hver gang mensen kommer - er jo mest vant til å få mensen - kan være litt skummelt med det uvante! :knegg:

Pernille
04-12-2003, 00:15
Min absolutte favoritt er The julekalender. Deinn e bærre lækker!
Men Nissene på låven er også et must da, den er knallgod den også.

cila
04-12-2003, 00:22
The julekalender er nok den jeg liker best, men må få med meg skomakergata også.
Vi har laget oss appelsiner med nellik i og tar ut samtidligmed Jens Petrus...

Men heldigvis liker mine to søte håpefulle The julekalender - minstejenta (6 år) går rundt i 'nåså'ører (fulgte med Donald denne uka) og sier 'bob bob'...
Litt påvirket av mamma'n og pappa'n kanskje...

Pernille
04-12-2003, 00:38
Men heldigvis liker mine to søte håpefulle The julekalender - minstejenta (6 år) går rundt i 'nåså'ører (fulgte med Donald denne uka) og sier 'bob bob'...
:skratte:
Største junioren her går rundt og traller "Yeah, it's hard to be a nissemainn"... http://home.no.net/emedogto/musikk/synge.gif

:flau:

yvma78
04-12-2003, 05:26
Hei!

Den koseligste julekalenderen syns jeg er skomakergata,så jeg stemte på det.
Men the julekalender liker jeg også veldig godt.

Mae22
04-12-2003, 05:57
Liker TheJulenkalender veldig godt, men synes den begynner å bli litt oppbrukt. Fulgte nøye med på Jul på Månetoppen i fjor og synes den var VELDIG koslig - stemte derfor på den!

Jannike_79
04-12-2003, 11:07
Jeg må få med meg Jul i skomakergata.. Det var favoritten når jeg var liten og er fortsatt favoritten idag.. Ellers er jo både Nissene på låven og The julekalender veldig morsomme da.. :)

Ida
04-12-2003, 12:25
Her er favoritten The julekalender, den er hysterisk morsom :haha:

Men synes skomakergata er kjempebra også

abraxas
09-12-2003, 13:53
The Julekalender (Kock Sokker og Sko, ikke sant) og Nissene på låven er begge dødsrå! Skomakergata er koselig, men Vazelinas hadde jeg ikke sansen for i det hele tatt.

Teeny
09-12-2003, 21:59
Jeg stemte på "Jul i Skomakergata" fordi dette er den julekalenderen jeg vet jeg aldri kommer til å glemme.

Nå derimot liker jeg best å se "Nissene på låven" (når jeg har tid). Liker også å se "The Julekalender" men har faktisk glemt å se det i år :eek:

Tidl. bruker
11-12-2003, 09:42
Kryssa av for Hjulkalender'n med Vazzelina jeg, for voksne da. ;) Men av barneseriene er det jevnt løp mellom Skomakergata og Månetoppen faktisk!

little my
11-12-2003, 11:44
Ser ut til at vi har en foreløpig favoritt når det gjelder julekalenderserier på TV`n i år. Det er nemlig jul i skomakergata som leder foran The julekalender og Nissene på låven.
Artig med slike underesøkelser..:nikker: