PDA

Vis full versjon : Liten aktivitet...

student31
07-12-2003, 15:22
Hei alle sammen!

Ser det er liten aktivitet her inne på KKK... (gjelder meg også... :flau: )

Selv er jeg litt usikker på uke 50... Skal jeg hoppe på en ny start med slanking, eller skal jeg ta "slankefri" til etter jul... Motivasjonen er ikke helt på topp nå i disse juletider.... :flau:

Hva med dere andre jenter?? Tar vi ferie eller er vi "flinke"?? :undrer:

:klemme: :klemme:

Jannike_79
07-12-2003, 20:17
Jeg tar nok pause med forbehold.. Jeg passer litt på hva jeg spiser og prøver å bevege meg når det er naturlig.. Ellers vil jeg gjerne feire jula uten å tenke på hva jeg spiser!!

Nå er det ikke lenge til vi får ferie Student29!! Du er vel ferdig på torsdag og jeg på fredag!! Det blir godt!!!!

:klemmer:

Solsikke
08-12-2003, 11:44
Hei hei!

Ja, i jula skal man kose seg! Men det er ikke nødvendig å gå opp i vekt for det..... Jeg satser på daglige turer som før, og når jeg samtidig passer på å ikke overspise, regner med å holde vekta på stedet hvil.

D.v.s. det blir jo litt spesielt for meg, siden vekta mi sakte men sikkert kryper oppover.... Magen vokser, og jeg venter på de første dultene! Kilingen er der, så :baby: sender små hilsninger til mamman sin.

Vi ses på nyåret, hvis dere ikke bruker tid foran data'n, men heller foretrekker å kose dere på lange, vinterlige gåturer!

Ønsker dere alle en avslappet, fredelig og fruktsom jul, og ønsker dere et fint babyår 2004!

Hilsen Solsikke :vink:
termin 04.05.04