PDA

Vis full versjon : Nå haster det!

Lille_trille
17-06-2007, 00:53
Skal gifte oss neste mnd, men har enda ikke funnet meg kjole!:stønn:
Vi skal gifte oss på tinghuset så tenkte jeg skulle finne meg en billig kjole som jeg kan bruke ved andre anledninger også, noen som vet hvor jeg kan finne det?
(samboer skal ha dressbukse og skjorte, kanskje dressjakke)

trulte_82
17-06-2007, 01:50
På noen kjolebutikker har de samme type kjoler, bare at de kan sy de i hvitt. Koster da vanligvis litt mere, men mye billigere enn en vanlig brudekjole. Så kanskje du kunne hørt på en sånn butikk...? Lykke til iallefall :-)

Lille_trille
17-06-2007, 01:53
På noen kjolebutikker har de samme type kjoler, bare at de kan sy de i hvitt. Koster da vanligvis litt mere, men mye billigere enn en vanlig brudekjole. Så kanskje du kunne hørt på en sånn butikk...? Lykke til iallefall :-)
Vet ikke om det blir for kort tid til å sy kjole:???:

trulte_82
17-06-2007, 01:55
Nå skal dere gifte dere? Går jo an å høre på en butikk. Ellers er der mange fine sommerkjoler i butikkene rundt omkring, visst det er noe sånt du er på utskikk etter...

trulte_82
17-06-2007, 01:56
Ser nå at det er 23 dager til...:rødme:

Lille_trille
17-06-2007, 02:00
Ser nå at det er 23 dager til...:rødme:
hehe...:-)

Lille_trille
17-06-2007, 12:33
Nå skal dere gifte dere? Går jo an å høre på en butikk. Ellers er der mange fine sommerkjoler i butikkene rundt omkring, visst det er noe sånt du er på utskikk etter...
Var egentlig ikke på utkikk etter noe spesielt, vil bare ha noe fint jeg kan ha på meg i bryllupet... Om det er sommerkjole, selskapskjole eller skjørt er akkurat det samme.:-)

trulte_82
17-06-2007, 12:36
Da får du bare ta deg en handlerunde rundt i forskjellige klesbutikker og/eller kjolebutikker, så finner du helt sikkert en kjole du liker :-)

Lykke til med letingen :lykke:

Lille_trille
17-06-2007, 12:41
Da får du bare ta deg en handlerunde rundt i forskjellige klesbutikker og/eller kjolebutikker, så finner du helt sikkert en kjole du liker :-)

Lykke til med letingen :lykke:
Får håpe det.
Tusen takk!:-)

Veslemor
17-06-2007, 14:57
Ser at du bor i Tromsø.
Har du vært på Bess og kikket? Der har de utrolig mye kult, hvis vintage-kjoler kan være noe for deg? Mannen min fant bryllupsdressen sin der :jupp:

Vet at hun har hjulpet til med kjoler før. Hun syr også om, dersom det ikke passer helt.

Lille_trille
17-06-2007, 16:09
Ser at du bor i Tromsø.
Har du vært på Bess og kikket? Der har de utrolig mye kult, hvis vintage-kjoler kan være noe for deg? Mannen min fant bryllupsdressen sin der :jupp:

Vet at hun har hjulpet til med kjoler før. Hun syr også om, dersom det ikke passer helt.
Hvor er Bess og er det dyrt der?

Veslemor
17-06-2007, 20:30
Hvis ikke de har flyttet siden sist jeg var i Tromsø, så ligger det i et lite smug på andre siden av gata for Posten. På høyre side, når du går fra Posten og mot Nerstranda. Dårlig forklart kanskje... Men du finner det nok!

Det var ikke så dyrt der sist jeg var innom nei, det er nå verdt turen innom ihvertfall? :snill:

Lykke til uansett :klemmer:

Lille_trille
17-06-2007, 21:48
Hvis ikke de har flyttet siden sist jeg var i Tromsø, så ligger det i et lite smug på andre siden av gata for Posten. På høyre side, når du går fra Posten og mot Nerstranda. Dårlig forklart kanskje... Men du finner det nok!

Det var ikke så dyrt der sist jeg var innom nei, det er nå verdt turen innom ihvertfall? :snill:

Lykke til uansett :klemmer:
Skal se om jeg finner det.:-)
Tusen takk!:klem:

trulte_82
02-07-2007, 19:34
Har du funnet deg en kjole nå Lille_trille? :-)

Lille_trille
02-07-2007, 23:05
Har du funnet deg en kjole nå Lille_trille? :-)
Har funnet et fint skjørt jeg skal bruke!:-)

*Bitten*
03-07-2007, 01:32
Har ikke så greie på slike penkjoler jeg. Men floyd-merket har mye fint da....forstår at det begynner å haste nå.

Lykke til!!

trulte_82
03-07-2007, 10:59
Har funnet et fint skjørt jeg skal bruke!:-)

Så bra at du fant deg noe :snill:

Lykke til med bryllupet :lykke: det nærmer seg nå... :hjerter:

Lille_trille
03-07-2007, 21:48
Så bra at du fant deg noe :snill:

Lykke til med bryllupet :lykke: det nærmer seg nå... :hjerter:
Tusen takk!:snill:

Mannen til Ønskemamma
03-07-2007, 22:49
Hvis du tar deg en svipptur til Danmark kan du spare 43% på å kjøpe den der.
Link finner du HER (http://www.dinside.no/php/art.php?id=288485)

PS! Kanskje litt sent, men du finner billige kjoler i denne linken HER (http://www.dittbryllup.nu/) også.
Lykke til med bryluppet.

Lille_trille
04-07-2007, 22:57
Hvis du tar deg en svipptur til Danmark kan du spare 43% på å kjøpe den der.
Link finner du HER (http://www.dinside.no/php/art.php?id=288485)

PS! Kanskje litt sent, men du finner billige kjoler i denne linken HER (http://www.dittbryllup.nu/) også.
Lykke til med bryluppet.
Vi skal gifte oss borgelig (på mandag) så jeg skal bruke et skjørt og en fin topp.
Tusen takk.:-)