Vis full versjon : Bryllupsreise
Og det er ikke min det er snakk om... En god venninne skal snart ut på bryllupsreise. Og vi er på samme sted til samme tid. :yiiha: Blir nok til at vi vil se en del til hverandre i løpet av uka. Har veldig lyst til å gi dem litt koselig oppmerksomhet mens vi er der (i varmere strøk:) ) og lurte på det er noen kloke og oppfinnsomme jenter her som kan hjelpe meg med noen forslag!
:findag:
student31
20-01-2004, 20:25
Hei!
Koselig at du har lyst til å gjøre noe spesielt for venninnen din, men jeg tror nok jeg hadde vært litt forsiktig med å lage FOR store planer for henne i og med at det er bryllupsreise...
Nå vet jeg jo ikke hvordan type mennesker de er og hvor nær du står de, men på min bryllupsreise ville jeg bare være alene ilag med mannen min og nyte tiden.... Vi hadde (og har) begge en travel hverdag så da ble brullupsreisen vår tiden vi endelig fikk alene ilag...
Ellers er det sikkert mange spennende og artig ting å finne på ilag i "de varmere strøk"! Hva med dykking? (Er kanskje dyrt?) Skattejakt? Båttur til øde øy?
Er ikke så flink med ideer... :)
Vel, GOD TUR!!
Kos deg (dere) masse!! Lenge til??
:)Hei!
Ring hotellet de skal være på, og spør om de kan "pynte" rommet litt..
Bestill roser og champagne, og gjerne et stort fruktfat o.l. som venter på dem når de kommer..eller en times massasje til begge to, hvis det finnes et sånt tilbud?:hjerter:
Spør om de har mulighet for andre ting som kan gjøre litt ekstra stas på dem, en bedre middag, dessert med lys etc. Sånt hadde jeg iallfall blitt veldig glad for!:klem:
Ellers så kan du jo bestille en fin tur, eller annen type opplevelse til dem.. bare til de to, eller med dere om du tror de syns det er ok.
Det er kjempefint av deg å ville gjøre noe sånt for dem, det blir helt sikkert satt pris på uansett hva du finner på!!
Lykke til!!
Klem, Chiko:)
Ville i første omgang bestilt champagne og blomster og/eller fruktkorg til rommet sammen med et kort og så blir det opp til dem om de vil ta kontakt med dere.
Så artig med tilbakemeldinger.. Tror nok ikke at de syns vi blander oss inn... De bestilte nemlig tur da jeg fortalte at vi skulle dit.. Så det blir nok heldigvis ingen problemer.. Litt for sosial sånn innimellom alle 4 tror jeg.. :flau:
Gleder oss iallfall veldig! Flere som har noen gode ideer tro?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.