SnartGravid Møteplassen

SnartGravid Møteplassen (http://forum.snartgravid.com/index.php)
-   Jeg har testet POSITIVT! (http://forum.snartgravid.com/forumdisplay.php?f=215)
-   -   Tidlig ul ikke som forventet :( (http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=125453)

Icequeen 09-01-2018 17:54

Tidlig ul ikke som forventet :(

Var til tidlig ul i dag, og regnet etter menstruasjon og eggløsning så skal jeg være 5+6. Legen hadde dårlig tid siden det var seint på dagen og ul var over på 1-2 min. Han fant embryo og plommesekk men kunne ikke se hjerte som slo. Han mente embryoet var 4-5 uker. Det stemmer ikke i forhold til når jeg hadde eggløsning  så da regner jeg med det har sluttet å vokse:( Skal tilbake å måle hcg i morgen og fredag, så får jeg svar på mandag. Det her er skikkelig pyton! Vet jo at det kan skje men føler at jeg er gravid..Angrer så på at jeg ikke ventet litt med ul, så jeg hadde visst helt sikkert.

Honey86 09-01-2018 23:23

Sv: Tidlig ul ikke som forventet :(

Sitat:

Opprinnelig postet av Icequeen (Innlegg 1766095)
Var til tidlig ul i dag, og regnet etter menstruasjon og eggløsning så skal jeg være 5+6. Legen hadde dårlig tid siden det var seint på dagen og ul var over på 1-2 min. Han fant embryo og plommesekk men kunne ikke se hjerte som slo. Han mente embryoet var 4-5 uker. Det stemmer ikke i forhold til når jeg hadde eggløsning  så da regner jeg med det har sluttet å vokse:( Skal tilbake å måle hcg i morgen og fredag, så får jeg svar på mandag. Det her er skikkelig pyton! Vet jo at det kan skje men føler at jeg er gravid..Angrer så på at jeg ikke ventet litt med ul, så jeg hadde visst helt sikkert.

Krysser fingrene for at det bare er litt tidlig🤞🏼 Små marginer så tidlig i svangerskapet;)

Icequeen 10-01-2018 10:29

Tusen takk:) Føler meg gravid, og nå har jeg tatt hcg i dag og skal tilbake på fredag. Da er det bare å vente:)

Honey86 10-01-2018 12:06

Sitat:

Opprinnelig postet av Icequeen (Innlegg 1766116)
Tusen takk:) Føler meg gravid, og nå har jeg tatt hcg i dag og skal tilbake på fredag. Da er det bare å vente:)

Krysser fingrene for deg🤞🏼 Hold oss oppdatert!

Ophelia 10-01-2018 14:15

Det er litt tidlig å konkludere med at det ikke er bra, det er jo ca. akkurat der du er nå at hjertet faktisk begynner å slå om jeg ikke tar feil? Og her teller alle dager, 1 dag fra eller til har jo noe å si akkurat der (og selv om man vet når eggløsningen var så kan ting være litt etter av andre grunner). Håper du får positivt svar til slutt her!! Krysser fingrene!!

Amims 12-01-2018 10:34

Ikke bekymre deg for tidlig nå!

Jeg hadde UL 6+3 der gyn ikke så hjerteslag! Det var etter inseminasjon, så jeg VET at jeg var akkurat 6+3. Hcg steg fint, og det ble en frisk 4-kilos baby utav det svangerskapet :D

Icequeen 16-01-2018 23:25

Det var noen dager der jeg trodde jeg skulle bli sprø. Målte hcg onsdag og fredag. Cbd slo omsider ut på 3+ så jeg ante et lite håp. På mandag var jeg hos gynekolog og han kunne fortelle at hcg var på 11000og 20000 disse to dagene.. Da vet jeg at cbd ikke alltid er sikker. Det beste var at på ul kunne vi se et lite hjerte slå ❤️

Venter 18-01-2018 08:30

Sitat:

Opprinnelig postet av Icequeen (Innlegg 1766174)
Det var noen dager der jeg trodde jeg skulle bli sprø. Målte hcg onsdag og fredag. Cbd slo omsider ut på 3+ så jeg ante et lite håp. På mandag var jeg hos gynekolog og han kunne fortelle at hcg var på 11000og 20000 disse to dagene.. Da vet jeg at cbd ikke alltid er sikker. Det beste var at på ul kunne vi se et lite hjerte slå ❤️

:hjerter:

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:35.