Vis ett enkelt innlegg
Gammel 05-03-2005, 11:54   #6
tiriltitt
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Blodtype/graviditet/abort

Sitat:
Opprinnelig postet av Juni76
Hei

Takk for svar. Jeg har nå tatt meg en lengre dusj - og tankene har vandret fritt.
Jeg har kommet frem til følgende

Dersom en slik type boldtypeuforenlighet skulle være vanlig så skulle det vært mye rart rundt oss.. Det jeg mener er at de to blodtypene som det finnes mest av er nemlig O og A. Og dersom ingen av disse skulle kunne få friske barn sammen/eller barn i det hele tatt - så hadde vi jammen visst om dette. Ikke sant?!?
En slik uforenlighet må bare være noe som kan skje - at en ikke passer sammen, og at mor danner antistoffer - 'one in a million' typisk. Jeg tror ikke dette er slik for absolutt alle.. det kan det bare ikke være.

Tror nok hun venninnen min som tipset meg om dette er litt mer hysterisk enn meg. Hun ser for problemene - mens jeg ser løsninger.. forstår dere?!

Ha en fin dag, og igjen takk for svar. Nå skal jeg på shopping (er gressenke i helgen så da må jeg finne på noe gøy!) Stikker innom og ser om det har kommet flere tilbakemeldinger senere i ettermiddag.
Snakkes
Hilsen Juni76
Nemlig

Dessuten tror jeg at siden de fleste er 0 og A så er det vel heller ikke så rart at dette vil dominere utfall av abort og misdannelser.. tror man må dette med en klype salt, og dette burde nok vært forsket på en annen måte!! ( like mange par på hver kombinasjon..)
  Svar med sitat