|
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 71
![]() |
Tusler skuffet tilbake hit jeg....
Jeg var 7+5 i dag da jeg var på ultralyd fordi jeg de siste dagene har mistet graviditetssymptomene mine + har hatt litt blod på papiret etter dobesøk i dag og i går. Ultralyden viste et fosteranlegg på ca 6 uker, uten hjertelyd, og på vei hjem fra sykehuset begynte jeg å få vondt i magen og blø skikkelig.
Så da er jeg tilbake her hos dere etablerte(føler ikke helt for å bli fersking igjen etter 18 mndr med prøving + en mislykket graviditet). Håper vi kommer i prøvemodus ganske raskt, akkurat idag er vi ikke helt der må jeg innrømme, men det kommer vel når blødningene gir seg og vi får skuffelsen litt på avstand..... (har jeg forresten hatt en SA eller MA? Fosteret var jo dødt i rundt 2 uker før det ble oppdaget, men kom tilslutt ut av seg selv etter litt klemming på livmoren) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,786
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusler skuffet tilbake hit jeg....
Dette var trist å lese, Angelina
Så leit at du mistet!Det er vel en SA når kroppen utstøter fosteranlegget selv? ![]() Håper det klaffer raskt for dere igjen når dere bestemmer dere for å begynne prøvingen igjen. Lykke til og ta vare på deg selv
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2009
Meldinger: 563
![]() ![]() |
Så utrolig trist at du mistet.. Skjønner at det er vanskelig å tenke på prøving igjen, spesielt nå når det endelig klaffet etter å ha prøvd så lenge..
Sender deg en varm og håper at det klaffer for dere snart igjen når dere er klar for det!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 1,838
![]() ![]() ![]() |
Å, nei, Angelina!
Så utrolig trist!! Sender deg en god og håper du kommer deg inn i prøvemodus igjen snart!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Supermedlem
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 876
![]() ![]() ![]() |
Det var utrolig trist å høre. Har opplevd omtrent det samme selv, men vet likevel ikke helt hva jeg skal si når noen opplever sånt. Håper du/dere føler dere bedre snart, og at dere snart lykkes
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 2,296
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så trist å høyra at du har mista den lille spiren din.
Kryssar fingrane for at du blir veldig raskt gravid igjen, når du føler deg klar for å starta prøvinga igjen.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Trondheim
Meldinger: 324
![]() |
Det var leit at du måtte tusle tilbake hit. Håper du kommer deg raskt og så måtte det gå fort med ny spire når dere kommer dere i prøvemodus igjen
![]()
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2009
Sted: Romerike
Meldinger: 104
![]() |
Vil bare sende den en
og håpe at prøvetiden ikke blir like langt denne gangen!
|
|
|
|
#10 |
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 1,110
![]() ![]() |
Blææææ, så utrolig kjipt og unødvendig urettferdig!!!! Lykke til med prøving igjen, får håpe kroppen har skjønt hva den skal holde på med nå
|
|