Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Generelle tips
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2010, 11:46   #141
Gurin
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Vitex gjør deg gravid

Jeg har testet det meste denne måneden, og fikk EL på dag 8, så jeg måtte kutte Soya`n en dag for tidlig...

Men dere som sliter med å bli gravide, har dere sjekket Ph i kroppen? Jeg har testet vanlig natron fra butikken i ca 1,5 uke nå, og det virker som kroppen er i ferd med å rette seg veldig... Tegn på for surt miljø i kroppen er overvekt/undervekt, lavt immunforsvar, fettstoffer i blod, høyt kolestrol,fibromyalgi, ja, sant og si de fleste ubalanser i kroppen... Test med en halv teskje natron i et glass vann 2-3 g daglig... Jeg har nå kuttet alt av medisiner, utenom astma medisin, og kroppen fungerer veldig bra... Til og med fibroen virker bra...
  Svar med sitat
Gammel 10-10-2010, 22:29   #142
Javelin
Seniormedlem

Javelin sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,128
Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.

Gurin: dette høres interessant ut! Hvor får man testet PH i kroppen? Noe man gjør sjøl eller hos en lege?

Veien mot førstegullet: 5 IVF og 3 fryseforsøk: 1 kjemisk, 1 SA, 1 MA.
Frys nov 2012 fra 13.11
SG-bloggen
Javelin er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2010, 09:33   #143
Gurin
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Javelin Vis post
Gurin: dette høres interessant ut! Hvor får man testet PH i kroppen? Noe man gjør sjøl eller hos en lege?
Man kan kjøpe strips på apoteket...
  Svar med sitat
Gammel 11-10-2010, 10:42   #144
Javelin
Seniormedlem

Javelin sin avatar

Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.

Sånne hjemme-urinprøve-strips du mener eller noe annet?

Frys nov 2012 fra 13.11
SG-bloggen
Gammel 11-10-2010, 20:20   #145
Gurin
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Javelin Vis post
Sånne hjemme-urinprøve-strips du mener eller noe annet?

Ja, de tar du hjemme...
  Svar med sitat
Gammel 24-10-2010, 19:20   #146
makarena
Gjest

Question Sv: Vitex gjør deg gravid

Sitat:
Opprinnelig postet av jamila80 Vis post
Mistral har helt rett.
Man skal ikke ta urter i samme syklus som pergo!
Pergoen er i kroppen selv om tabelettkuren er over. Det er hva som er i kroppen som er det essensielle, ikke om tabelettene er absorbert.
Vet ikke om jeg ville gjort det syklusen etter pergo engang. Pergo henger igjen en stund.

Pergo? menokur? skjønner ingenting jeg..... veldig "fagterminologi" her inne....?! Er barnløs, hatt to stk SA siste året....VELDIG frustrert...og veldig søkende etter råd, men som sagt...skjønner ikke no av hva dere skriver om... !!
  Svar med sitat
Gammel 24-10-2010, 20:05   #147
Amazing Amber
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av makarena Vis post
Pergo? menokur? skjønner ingenting jeg..... veldig "fagterminologi" her inne....?! Er barnløs, hatt to stk SA siste året....VELDIG frustrert...og veldig søkende etter råd, men som sagt...skjønner ikke no av hva dere skriver om... !!
Du kan lese på FAQ ved siden av Kontrollpanel for å finne ut hva alt betyr..
  Svar med sitat
Gammel 24-10-2010, 21:06   #148
Javelin
Seniormedlem

Javelin sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av makarena Vis post
Pergo er forkortelse for Pergotime som er et hormon som noen UFB'ere (UFB= Ufrivillig barnløse) får i et forsøk på å fremkalle EL (eggløsning).
Menopur er også en hornonbehandling som brukes i forbindelse med IVF (In Vitro Fertilizing / Prøverørsbehandling/Assistert befruktning).

Alle nye her inne føler seg litt forvirret av alle uttrykk i starten. Men det er bare å spørre og grave, og lese og følge med. Så skal du se at om ikke så lenge så er du "helproff" selv om kan altfor mye om alt som har med barnløshet å gjøre. Selv om jeg selvsagt håper du slipper å bli her lenge nok til å lære deg alt. Aller helst vil vi jo at alle skal få to streker og skynde seg inn på SM.

Men velkommen og lykke til!
(Ser du har vært UFB lenge, for to år må vel regnes som lenge, så da finnes her et eget sliterforum - der kan du få svar på utrolig mye fra oss andre som også har slitt i flere år... Ellers så syns jeg vel at du bør tenke på utredning og hjelp ""utenfra" med tanke på alder.) Sliterklem til deg

Frys nov 2012 fra 13.11
SG-bloggen

Sist endret av Javelin; 24-10-2010 kl 21:26.
Gammel 27-10-2010, 12:40   #149
petrine
Supermedlem

petrine sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 567
petrine vil raskt nok bli berømt.petrine vil raskt nok bli berømt.petrine vil raskt nok bli berømt.petrine vil raskt nok bli berømt.

Jeg må jo bare melde her at jeg er gravid.

Ble gravid i pp3 etter at syklus kom i gang etter fødsel, begynte på vitex i sommer - midt i pp2. Har pco og aldri hatt el av meg selv tidligere. Men om graviditeten skyldes vitexen eller bare endringer etter fødsel er igrunn umulig å si..

petrine er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-10-2010, 13:05   #150
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av petrine Vis post
Jeg må jo bare melde her at jeg er gravid.

Ble gravid i pp3 etter at syklus kom i gang etter fødsel, begynte på vitex i sommer - midt i pp2. Har pco og aldri hatt el av meg selv tidligere. Men om graviditeten skyldes vitexen eller bare endringer etter fødsel er igrunn umulig å si..
for vitexen da I og med at jeg prøver meg på det denne PP.
Og Gratulerer så masse forresten
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:09.