Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-05-2018, 21:56   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
Jeg er bare så lei meg

Jeg har vært sammen med mannen min is 14 år og gift i 12 år. Vi elsker hverandre, og pga sykdom MS så husker ikke mannen min at han elsker meg, han husker ikke at han fridde til meg, han husker ikke noe. Han husker ikke hva han føler for meg. Dette er vondt synes jeg.
Vi bodde på hans hjemsted en stund, da flyttet vi og kjøpte en leilighet. Mannen min har vært i en ulykke og fått mye penger 3 millioner i erstatning. Jeg fikk se bilde av leiligheten og mannen min sa den var fin. Jeg synes det og vi kjøpte den. Da jeg fikk se den var den så liten, helt upraktisk og den var ikke det vi ville bo i. Vi bodde der en stund. Det var greit. Vi brukte mye penger, og det var vel ikke helt forsvarlig. Da vi bodde der ble mannen min syk og lagt inn på sykehus med MS attakk. jeg var der for mannen min hele tiden. Da han ble overflyttet til opptrenings senter. Da jeg kom der så sa mannen min, kan du få meg ut her fra, jeg vil ikke være her. Det gjorde jeg, det var rene rømmingen med bil og greier. Da fikk svigerfar virkelig et hat til meg. Mannen min hadde sagt til foreldrene sine at det var greit å være der, til meg sa han at det ikke var greit å være der. Jeg ville ikke bo der mer, og vi flyttet til mitt hjemsted, leiligheten var tom da. Der bodde vi og trivdes veldig godt.

Vi har et åpent ekteskap, og det vil si vi kan ha sex med hvem vi vil, det er ikke det som er problemet. Jeg forelsket meg i annen og mannen min visste det, jeg flyttet sammen med han i noen uker, da han bor i utlandet. Jeg hadde sex med han, og vi var sammen i 3 måneder, det var greit, det sa mannen min. Jeg bodde noen uker med denne vennen min, og var litt hjemme. Det eksploderte da jeg måtte være litt til der borte, da tannlegen som skulle operere meg hadde permisjon, det var snakk om en uke. Da var det mine foreldre sa at de ikke kunne la mannen min være her uten meg den uken, og foreldrene hans klikket helt og hentet min mann, det han hadde her og tok han med deg. Da jeg kom hjem var mannen min borte, det som var han sitt også, da jeg fikk snakke med min svigermor sa hun "Dere er separert, dere skal skilles" Da sa min mann at det visst han ikke, han ville ikke det, og det ville ikke jeg. Da måtte jeg bestille opphør av separasjonspapirer og sende de til mannen min med budbil.
Da fikk vi avverget det der. Da var det virkelig helvete løst her. Da holdt min svigerfar min mann fra meg med tvang. Jeg fikk ikke treffe han, han fikk ikke være hos meg da jeg holdt på ø dø på sykehuset i 2015, han fikk ikke være der for meg da min mor lå på det siste, han ble nektet å være der for meg i begravelsen til min mor, han ble nektet å få se meg, det ble ikke noe kontakt annet en på telefon på 2 år. Jeg hatet på dette tidspunktet min svigerfar. Da fikk jeg sjokk for å sid et fint, da kom det brev fra fylkesmannen at min mann ønsket separasjon, jeg skjønte ikke noe da min mann ikke vil skilles. Han elsker meg. Da brukte de paragrafen som sier at når samlivet har vært brutt og ektefellene ikke har felles adresse søkte de seperasjon, jeg klaget til fylkesmannen og da vi hadde klaget i et år konkluderte fylkesmannen at seperasjons bevilling ikke kunne gies da ektefellene ikke var enige. Jeg fikk så mye klager og dokumenter fra fylkesmannen at jeg orket ikke mer, jeg ble syk. Da tok de innersvingen på meg, og søkte om seperasjons bevilling og da sørget de for at jeg måtte til politiet og hente det. Jeg fikk ikke klaget, jeg var syk, og nå sitter jeg her med en separert ektefelle jeg ikke får treffe, og svigerforeldre jeg hater, en død mor, og en utslitt far.
Det som er problemet er at mannen min ikke husker. Han sier det han tror foreldrene hans vil høre, og det jeg vil høre til meg. Han kan ikke huske å ha skrive under på noe.
De svigerforeldrene mine har nektet meg å være nærmeste pårørende, jeg har ikke rett på noe. Det har stengt meg ute. Jeg har ikke sett mannen min siden sommeren 2015. jeg orker ikke mer. Da har jeg kontaktet politiet og de sier jeg har en god sak og at det er mine svigerforeldre som vil falle for sine egne feil og brudd på norsk lov. Jeg er 40 og mannen min er 36. jeg orker ikke mer nå. JEG ORKER BARE IKKE MER NÅ. jeg sa til mannen min kan du skrive under på opphør av seperasjons papiret da vi kan få ordnet opp i det her. nei, det kan han ikke, det er hans foreldre som sitter med ansvaret for pengene hans, og skriver han under på det papiret så truer de han og sier ikke mer penger nå. Han få ikke sine egne penger engang. Jeg hater og da mener jeg jeg hater mine svigerforeldre. Vi blir tvunget til å skilles her, og det vil vi ikke. Hva f gjør jeg.
  Svar med sitat
Gammel 18-05-2018, 21:58   #2
Uregistrerte
Gjest

Sv: Jeg er bare så lei meg

Jeg glemte å si at da svigerfar solgte leiligheten ville han bli kvitt den og da solgte han den mye billigere en hva han kunne fått den. Det var min far som sa du kan få mye mer for den. Det er også veldig ofte at svigerforeldrene sier til mannen min "Skriv under her så blir vi kvitt (meg) for godt." "Hun er ikke noe godt for deg." "Hun utnytter deg" "Hun er bare ute for pengene dine" Vi har fullt særeie for f.
  Svar med sitat
Gammel 18-05-2018, 22:00   #3
Uregistrerte
Gjest

Sv: Jeg er bare så lei meg

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Jeg glemte å si at da svigerfar solgte leiligheten ville han bli kvitt den og da solgte han den mye billigere en hva han kunne fått den. Det var min far som sa du kan få mye mer for den. Det er også veldig ofte at svigerforeldrene sier til mannen min "Skriv under her så blir vi kvitt (meg) for godt." "Hun er ikke noe godt for deg." "Hun utnytter deg" "Hun er bare ute for pengene dine" Vi har fullt særeie for f.
Det hjelper ikke at min mann er syk da og sier en ting til foreldrene sine og en ting til meg når det gjelder det samme. Jeg orker ikke mer jeg.
  Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:29.