Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Prøveklubber > Sliterne
Stengt diskusjon

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-12-2017, 10:45   #1
Sommersinn
Medlem

Medlem siden: Mar 2017
Meldinger: 192
Sommersinn er en ukjent størrelse akkurat nå.
Slitere som er gravide og henger igjen på forumet her, for å heie på venner:-)

Hei!

Gravide slitere har kanskje bruk for en egen tråd. Ikke alle ikke-gravide slitere som ønsker å bli minnet på at noen er gravide hver dag, så sliteres tråder bør vi holde reservert til sliterne, slik jeg iallfall irriterte meg og bekymret meg over lykkelige gravide da jeg var sliter.

Likefullt er vi en gjeng nå som er gravide og som henger igjen her. Ingen andre forum og ingen andre folk er jo like bra dom dete, så jeg slår et slag for denne tråden ❤️
Sommersinn er logget av  
Gammel 19-12-2017, 13:09   #2
aboutJune
Medlem

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Oslo
Meldinger: 178
aboutJune er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Slitere som er gravide og henger igjen på forumet her, for å heie på venner:-)

Det var en god idé💕 Ikke noe moro å få følelsen av at alle andre blir gravide... selv på "sliter"-forumet. Har bare vært her noen måneder og kjenner ikke alle så godt, men en fin gjeng, så koselig å kunne henge her litt til. 8 uker i morgen og UL, kjempespent og vanskelig å se for seg et bankende hjerte..💗 Har ul-mareritt om natta om at de ikke finner noen ting 😣 men nå er det ikke lenge igjen før vi får vite!🍀 Håper det gpr bra med dere!
1) IVF Jan2017: avbrutt etter uttak, ingen befruktning
2) ICSI Mai2017:avbrutt etter uttak, 1 embryo på frys
3) FER Aug/Sep 2017: negativ
4) ICSI Nov 2017 :Positiv, men BO 8+0
aboutJune er logget av  
Gammel 19-12-2017, 17:11   #3
Dani
Medlem

Dani sin avatar

Medlem siden: May 2017
Meldinger: 483
Dani er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Slitere som er gravide og henger igjen på forumet her, for å heie på venner:-)

Det var en god ide, ja- Sommersinn! ❣️
Gratulerer med verdens søteste baby på bilde i forrige tråd. Lignet helt klart en gutt! 😍

(Min morkake ligger rett forran fødselskanalen, så blir ikke noe klokere av den tolkningsmetoden her i gården 😂- kanskje det blir intetkjønn? Nei huff- kan jo ikke tulle på den måten- tar det tilbake. (Fortsatt litt angst for alt mulig vett) &#128541

Masse lykke til i morgen aboutJune! 🍀🍀🍀
(Jeg hadde også mareritt i natt- og natten før ultralyd uke 7 var jeg på ultralyd held natten- Hehe.. så vet hvordan du har det- jeg har en følelse for at det går veldig fint deg i morgen!) 😍

Krysser alt som krysses kan for oss. 🤞🙏❣️
FER juni (naturlig syklus) 2017:
Letrozol (hjemmeprøving) juli 2017:
FER august (Letrozol pluss Ovitrelle) 2017: Kjemisk 4+2
2.IVF oktober 2017: 🍀❤️
Dani er logget av  
Gammel 19-12-2017, 20:00   #4
Kims
Hjelpeadmin

Kims sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 5,511
Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.

Denne tråden stenges fordi diskusjoner rundt barn man har fra før (dette gjelder også barn i magen) ikke er tillatt på SG. Les om dette her. De som er gravide kan melde seg inn på SnartMamma og prate videre der. SnartGravid er for de som prøver å bli gravide, mens de som har blitt gravide har SnartMamma.

De som er gravide har selvfølgelig lov til å henge igjen her og heie på de som fortsatt prøver, men gravid-prat hører hjemme på SnartMamma.

Kims - hjelpeadmin
Kims er logget av  
Stengt diskusjon

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:32.