Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Tester > Graviditetstester
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-08-2018, 16:38   #1
Lykkelit1
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 38
Lykkelit1 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Tidligere exu, spiral og uteblitt menstrasjon

Hei!

Prøver meg her, og håper jeg kan bli litt klokere.

I oktober i fjor satte jeg inn Jaydess hormonspiral (varer 3 år) etter at jeg fikk mitt første barn den sommeren. Har hatt regelmessig menstrasjon siden jeg satte den inn, frem til jeg opplevde en exu for 5 måneder siden, i begynnelsen av mars. Her ble det utført kikkhulsoperasjon.
Etter dette har menstrasjonen fortsatt "normalt", men i tillegg har jeg hatt en del uregelmessige blødninger. Jeg har følt jeg har blødd hver uke, mer eller mindre... Jeg var til derfor til legen for å ta en celleprøve- den var heldigvis fin!

Nå er det 5-6 uker siden jeg har blødd, jeg ser ut som et kvisevesen og er livredd for nok en exu. Jeg er uggen og føler meg rett og slett ikke helt i form. Så jeg tok en graviditetstest for en uke siden, den var negativ. Fremdeles har ingen menstrasjon dukket opp.

Jeg vet mange mister menstrasjon på hormonspiral, så mulig det er så enkelt- men ifølge legen min var det vanlig med denne Jaydess spiralen som jeg har, at man IKKE mister den da den ikke inneholder samme mengde hormoner som for eksempel den som varer i 5 år.

Saken er, jeg er nervøs for nok en exu. Men graviditetstesten var jo negativ, så jeg føler meg liksom litt "dum" for å dra til legen når jeg a) ikke får positiv test, b) har spiral og c) ikke blør (noe de fleste med spiral sikkert bare er lykkelige for).
Så jeg lurte på om kanskje noen her inne hadde noen erfaringer rundt denne hormonspiralen, evt. gjentagende exu....

Takk for svar 

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:58.