Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om prøving > I media
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-02-2014, 09:32   #1
Amaya
Veteranmedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Midt Norge
Meldinger: 3,619
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.
Flere AMH prøver har gitt feil svar

Ser at det viser seg at noen av AMH prøvene som er tatt viser for lavt resultat. Se her

Det kan kanskje forklare hvorfor jeg fikk et veldig lavt resultat på første prøve og ett helt fint resultat på andre?
Søskenforsøk: 1 Ivf juli 2013
Søskenforsøk: 2 Ivf okt 2013
Søskenforsøk: 3 ivf, avbrutt pga spontan eggløsning
Søskenforsøk: feb 2014
Amaya er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-02-2014, 10:41   #2
Leiavprøving.no
Medlem

Leiavprøving.no sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 433
Leiavprøving.no er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Flere AMH prøver har gitt feil svar

Sitat:
Opprinnelig postet av Amaya Vis post
Ser at det viser seg at noen av AMH prøvene som er tatt viser for lavt resultat. Se her

Det kan kanskje forklare hvorfor jeg fikk et veldig lavt resultat på første prøve og ett helt fint resultat på andre?
Huff, så dette i dag tidlig. Tragisk. Jeg har fått beskjed om at jeg får ny prøve hvis det ikke lykkes nå. Jeg har skyhøy AMH, så godt å få dobbeltsjekket dette...
Leiavprøving.no er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-02-2014, 11:12   #3
Lindis
Medlem

Lindis sin avatar

Medlem siden: Sep 2013
Meldinger: 274
Lindis er en ukjent størrelse akkurat nå.

Tja, har tenkt på det samme.... jeg hadde nemlig mye høyere uttelling på antralfolikkel-telling, enn AMH..... og prøvene mine ble absolutt tatt mellom 2011 og juli 2013......

Sitat:
Opprinnelig postet av Amaya Vis post

Lindis er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-02-2014, 12:19   #4
Teeny
Hjelpeadmin

Teeny sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 8,939
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har bitt meg merke i at det har vært noen utenom-det-vanlige lave svar på AMH-prøvene hos flere brukere her inne de siste årene (ikke så mange, men nok til at jeg har lagt merke til det). Får virkelig håpe at resultatene har vært inkorrekte, og at det allikevel er gode håp for disse å bli gravide til tross for labre resultater.
Enda en hjemmesnekret
født aug '13
Ferdig.
Teeny er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:41.