Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Behandling > IVF-behandlinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-10-2017, 22:16   #281
miore
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2016
Sted: Oslo
Meldinger: 681
miore er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Augustklubben 2017

Sitat:
Opprinnelig postet av Sarami Vis post
Jeg kom på at jeg datt litt ut av augustklubben og aldri har oppdatert at det faktisk virker som om vi var heldige denne gangen! Fikk en positiv test i slutten av august og sakte men sikkert begynner jeg å få troa på at vi faktisk kommer til å bli foreldre i mai. Er nesten 10 uker på vei nå og har omtrent ikke hatt noen plager (noe som har gjort meg utrolig nervøs!) og på to UL (den siste 3 dager siden) så alt fint ut. Men jeg følger fortsatt med i september og oktober klubben og krysser fingrene for dere andre!
Så koselig! Vi er nesten akkurat like langt på vei vi da!? Jeg er 10+0 i morgen, hva med deg? Jeg har også rukket to UL allerede, og det blir en tredje om et par uker Litt paranoide må vi få lov til å være etter dette eventyret
miore er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-10-2017, 23:55   #282
Dani
Medlem

Dani sin avatar

Medlem siden: May 2017
Meldinger: 383
Dani er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lilleønskebolle Vis post
Gratulerer så mye Sarami og Miore! Det var koselig lesning.

Jeg falt litt ut av forumet grunnet negativ test (måtte jobbe meg gjennom den) og flytting oppi det hele her, men har lest meg opp på alle innlegg nå. klem til alle som ble skuffet. Laluna og Dani, håper vi ses i Oktoberklubben - jeg havnet litt brått inn der (skal tine opp noen eskimoer imorgen - håper noen overlever og fester seg).

Lykke til alle sammen. Dere er tøffe tålmodige damer !
Leit med neg. test, men så bra at du er igang igjen Lilleønskebolle! ❤️ Da sees vi i oktoberklubben ja- masse lykke til i morgen. Jeg holder fingre og tær krysset! Det bli, det blir. 🤞🍀❤️
FER juni (naturlig syklus) 2017:
Letrozol (hjemmeprøving) juli 2017:
FER august (Letrozol pluss Ovitrelle) 2017: Kjemisk 4+2
2.IVF oktober 2017: 🍀❤️
Dani er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-10-2017, 10:12   #283
Sarami
Medlem

Medlem siden: Feb 2017
Meldinger: 65
Sarami er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av miore Vis post
Så koselig! Vi er nesten akkurat like langt på vei vi da!? Jeg er 10+0 i morgen, hva med deg? Jeg har også rukket to UL allerede, og det blir en tredje om et par uker Litt paranoide må vi få lov til å være etter dette eventyret
Ja, da ligger vi akkurat likt! Er også 10+0 i dag. =) utenom den vanlige ul hadde jeg en til pga lette blødninger. Jeg visste jo egentlig at det mest sannsynlig er helt vanlig, men det var utrolig bra å få det bekreftet. Og jordmora mi har faktisk jobbet på ivf-avdelingen før, så hun har full forståelse for alle mine følelser, det hjelper veldig! Skal prøve å vente med neste ul til vanlig ul i uke 19, men jeg vet at jeg lett kan få en ul til om jeg blir redd, og det er godt å vite! Og så er jeg så tynn og smal at jeg allerede kjenner livmora godt og føler hvordan den kommer høyere opp hver uke, så det er også betryggende!
FER naturlig syklus april 2017:
FER naturlig syklus mai 2017:
FER naturlig syklus juni 2017: avbrutt
FER naturlig syklus august/september 2017: Termin 11. Mai
Sarami er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:56.